Samozrejme, ze volaji predevsim v beznou pracovni dobu. Takze to chce dat jim cislo na mobil a ten mit porad u sebe.
Objednaval jsem 6. 3. u Nextry a pracovnice Telecomu mi volala na domluveni terminu 2. 4. ve 14 hodin. Takze mezi objednanim u ISP a telefonatem z CTc temer cely mesic. Coz se dalo cekat, tem proklamovanym "maximalne 21 dnum" jsem ani neveril.
Ja mam objednano od 7.3 u IPEXU a montaz dohodnutou na 7.4., ale cela anabaze byla ponekud slozitejsi a snad te to pouci. Objednal jsem a cekal. Furt nic a zacal jsem nervoznet. Bal jsem se, ze telecom mi bude volat v beznou pracovni dobu a to me samozrejme doma nezastihnou. Takze jsem si rikal, ze bych do toho aktivne mel vstoupit a pokusit se telecom kontaktovat sam. Zavolal jsem na hot-line IPEXU a sveril jsem se jim se svou obavou, ze me telecom doma nezastihne. Rikali, ze mam vyckat, ze se mi telecom ozve a tak. Nakonec jsem ziskal tlf. cislo na telekomackeho cloveka, ktery ma tady ADSL na starosti a dozvedel se od nej, ze uz mi nekolikrat volali, ale nebyl jsem doma. Tedy presne to, ceho jsem se obaval. S tim clovekem jsem se hned domluvil na onoho 7.4. Postup pro ziskani onoho cisla na ADSL cloveka telecomu je ten, ze zavolas na tvuj mistni telepoint. To je ta prodejna telecomu, kde prodavaji telefony apod. A vymamis ho z nich. Je treba pouzit trochu socialniho hackingu. Typu ja jsem s tim panem mluvil, ale ted je zmena a ja mu to potrebuju rict, apod.
Od 6.3. mam objednano u ipexu, v sobotu to bude mesic a do ted se me zadnej technik neozval. Fakt me sere kdyz to nekomu zprovoznijou za 14 dni a ja musim cekat vic jak mesic.
Nemohu souhlasit, ja to mam od nej, trvalo to asi 14 dni,
technicka podpora funguje take dobre, kdyz mi vypadavalo spojeni, jeste tyz den po oznameni zavady na Ipexu mi volal Telecom, vymenil modem, ale to nepomohlo.
Znovu jsem kontaktoval Ipex, technik se se mnou nekolkrat spojil, myslel, ze zavada by mohla byt mezi modemem a sitovou kartou. Napadlo mne podivat se na nastaveni karty, byl tam nastaven plny duplex, zmenil jsem na Half duplex a od ted to konecne funguje jak ma a jsem opravdu spokojen. Doporucuji se spojit tel. s Ipexem, jsou velice vstricni.
Jirka
URČITĚ URGUJTE U TOHO, KDE JSTE ADSL OBJEDNALI !!!
viz vyjádření od Nextry:
Bohužel se nám ukázalo, že některé objednávky z prvních 14 dní (přibližně) "vypadly" z pořadníku ČTc na realizaci. Proto nedojde v řadě případů ke kontaktování klienta technikem nebo proměření a my nemáme žádnou možnost, jak se toto dozvědět. Bohužel takový je objednávkový systém ČTc. V případě, že se nám klient ozve, realizaci u ČTc urgujeme. Ani nám se tato situace nelíbí a nápravu řešíme s ČTc. Tato situace se dotkla všech ISP, takže to není jen náš problém.
Proto dochází k tomu, že pokud klient službu objednal až po odstranění problému s objednávkovým systémem na straně ČTc, že instalace je provedena dřív.
Pokud by Vás technik ČTc nekontaktoval v nejbližších dnech, kontaktujte nás přímo ....
Cekam na zavolani technika uz mesic...dotedka nic...proto Vam radim at si zavolate na TELEPOINT u vas a tam nejak premluvte "prodavacku" at vam da cislo na technika, ktery zrizuje adsl ve vase lokalite...ja jsem to takhle udelal dneska (poradil mi to jeden nejmenovany, s kterym si pisu pres ICQ:) )...technik se mnou kecal a dival se na mou zadost atd....rekl mi, ze me tady vidi, ze me promerovali a ze zasilali IOLu, ze to je vsechno v poradku, ale jim nic nazpatek uz neprislo, takze se asi o me uz nezajimali...jinak mi rekl, ze tady v Karvine stejne bylo dost problemu a proto, to takhle dlouho trva, ale nebyl to problem z jejich strany, mi rikal...taky mi rekl, ze teprve vcera byli instalovat 1. adsl tady v Karvine...jinak mi rekl, ze se muzeme rovnou domluvit na terminu zrizeni:) a rekl, ze ma cas v patek, jestli mi to vyhovuje atd. a ja ze jo, takze prijdou mezi 8.00-12.00...