Moc zajímavý článek, díky za něj. Ale jak prakticky řešit hledání investora? Co tak pár rad do života? Nemyslím nějaké velké projekty, řekněme cenou mezi 50-100 tisíci.
Když se u nás může někdo divit tomu, že Lukačovič neprodal Seznam za (směšných) $850M, pak se ani nemůžem divit, že se někdo nechá napálit od pochybných "investorů" jako CentralWay...
Pěkný článek.
Pokoušel jsem se o propagaci svého začínajícího internetového podnikání a tak jsem se přihlásil do soutěže Mr. Twitter http://tweeterwall.mallplace.com/tw/worldwide/ultimate-world-mr-twitter
Umístil jsem se v poli poražených, ale překvapilo mě vysoké umístění tohoto twitteru: http://twitter.com/jeliman
Ironické až hrubé komentáře k osobě pana Hulána snad nejsou až tak zajímavé aby byly vyhodnoceny jako nejlepší twitter z ČR. Zajímavé je že pan Hulán skončil za tímto svým kritikem až daleko v poli poražených.
Jsem teď z internetových soutěží a twitování poněkud rozčarovaný, nechce se mi věřit (jak tvrdí http://twitter.com/jeliman) že by pan Hulán dlužil deset miliónů korun za nepovedené podnikání a kvůli obstavenému majetku teď skrýval svoje příjmy před úřady.
Rozjezd musí zvládnout každý sám, aby se poznalo, jestli je vůbec k něčemu (projekt i člověk), jestli umí pořádně makat, trochu řídit atd.
Čím dál vystačíte s vlastními investicemi (+ rodina atd.), tím lépe. Investor, pokud má být hoden toho jména, přichází až když jsou potřeba milióny Kč (a i to je víceméně pořád ten "anděl", ne firma/fond).
V technologiích je na to, aby se člověk víc rozkoukal, kdo u nás investuje, proč a jak, potkal případné investory, docela dobře zavedené Tuesday (www.tuesday.cz).