To není důležité. Mnohem zajímavější čísla, kterých se ale většina provozovatelů bojí a zadavatelé je raději nechtějí vidět, je podíl RU s blokovanými scripty (reklama, návštěvnost). A hned potom mobilní návštěvy, kterým se reklama nezobrazuje. Po Vánocích, kdy další desítky tisíc lidí zapne nové smartfony a tablety, bude ve velkých českých online projektech dost horko. A to se bude čarovat s reporty a všemožnými admonitoringy, aby se co nejdéle zakryla pravda...
Proč?
Stačí mít pro takové lidi fallback a místo javascriptové reklamy takovým lidem zobrazovat reklamu vloženou přímo na serveru. Stejně tak pro lidi bez javascriptu.
Lidi se zablokovanými analytics, netmonitor, gemius apod. lze snadno zjistit díky statistice serveru. Jejich procento lze sledovat, u všech našich projektů je to dlouhodobě pod 1 %.
O obsahu... a jeho kvalite... Cas, kdy se ruzne weby specializovaly na konkretni temata jsou pryc a dneska kazdy dela vse podobne co ostatni... Tohle rozmelneni obsahu nakonec stejne povede k tomu,ze se k prosazeni nad konkurenci bude muset vratit zpet k vyhraneni a tak to bude dokola a dokola :) ... Mozna by byla zajimava taky statistika "warez" webu...Ty si svoje jadro zamereni drzi docela stabilne...
Kdybyste namisto slusne zadosti vypl blikajici, poskakujici, rolujici a, nedejprirodo, rvouci reklamy, nikdo by nemel duvod pouzivat AdBlock (tedy krome tech, kteri maji extremne pomalou linku nebo pocitane pripojeni).
Ja se snazim chovat slusne, ale kdyz nejakou takovou prisernost uvidi, tak automaticky blokuji. Oci mam jen jedny, sorry.