Oproti tomu Líbímseti, místo aby bodovalo, ztratilo do dubna 14 %. Sice to zřejmě padá na vrub volných dní, na něž je cílová skupina Líbka háklivější, pokles byl také v kratším únoru, březen již vypadal stabilně, ale s takovou se bude Facebooku zle odolávat.
Jestli to nebude i pocasim, kdyz zkouknu statistiky za dny kdy bylo fakt pekne, tak pokles byl dost znatelny. Proste mit za cilovku deti, je vzdycky problematicke. Navic to jsou lidi co neustale experimentuji a zkousi nove veci. Bude zajimave sledovat jestli Libko udrzi krok a bude nabizet neco inovativniho. Co jsem nedavno koukal, tak provedeli nekolik zajimavych zmen, docela se mi ty zmeny zamlouvaly.
Navic mi stale unika proc se Libko srovnava s Facebookem, dyt to jsou 2 naprosto rozdilne pristupy k uzivatelum.