Cenzura to urcite neni :) Jde o vedlejsi efekt toho, ze PR clanky jiz nejakou dobu diskuse nemaji, pricemz u tech drive vydanych se presmerovavaji na text clanku - nepredpokladali jsme totiz, ze se stare PR clanky budou znovu ve vetsi mire vydavat. U tohoto vyjimecneho pripadu nam tedy nezbyva nez poprosit o Vasi shovivavost :)
Asi je zbytecne pretahovat se o obsah definic (byt "nejaky druh cenzury" zni skutecne originalne :) ), nicmene jak sam vidite, nikdo vam zde ve vyjadreni nebrani a zcela jiste vam ani nebude branit vyjadrit se jinde (poslat reakci inzerujici spolecnosti, zalozit k tomu ucelu nekde diskusi nebo cokoliv jineho uznate za vhodne). PR clanek je reklama stejne jako banner nad nim, ke kteremu diskusi rovnez nemame a radeji rovnou uvadim, ze o ni ani neuvazujeme - holt mame tech prohresku na krku vic :)
Hmm, mate pravdu, pro takto specializovane dotazy je ta databaze stale jeste mala :(( - prozkousel jsem ty vase dotazy a problem neni ve vyhledavaci technologii samotne (shromazdujeme podobne udaje jako Google), ale proste v tom, ze jsme dane obrazky nemeli v databazi.
Kazdopadne ji ted hodne aktivne zvetsujem - jenom za posledni mesic se zlepsila o +20%. Jeste takhle vytrvame tri mesice a budem ji mit oproti dnesku dvojnasobnou, coz by melo davat z ceskych vyhledavacu nejlepsi vysledky.
Skoda jen, ze jste netestovali i aktualnost vysledku - v tom bychom meli byt nejlepsi uz ted.
Jedine, co nas muze tesit je, ze PicSearch dopadl dost bidne.
Narazil jsem na pokus Google využít v rozpoznávání obsahu obrázků lidí místo strojů. Formou "hry" spolu dvojice, která se nezná, hodnotí obsah obrázku, za což dostává body. Více na http://images.google.com/imagelabeler/
Myslím, že jde o zajímavý experiment, který pokud by získal více propagace a možná pro uživatele ještě nějakou další přidanou hodnotu, může mít velký úspěch.
Kromě toho už Google ve své obrazové databázi rozlišuje, zda je na fotce tvář.
Google to má vymyšlené dobře, ovšem začíná projevovat i známky účelového posílání výsledků: Podobně jako u textu, tak i u obrázků a videa posílá jiné výsledky když jste personalizován a jiné v anonymním fulltextu nebo s prioritou země.
Prostě velký brácha vás vidí a jednou vám to všechno spočítá.
Nebojte, teď ještě ne. ještě je brzy... ještě jste si pořádně nezvykli... :)
V clanku mi chybi moznost ziskat klicova slova, pripadne popis primo z metadat obrazku (u jpegu).
Osobne si na tomto velmi zakladam a popisuji kazdou fotku. Je to podle me nejjednodussi a nejefektivnejsi zpusob trideni obrazku. Napriklad software od googlu - picasa, umi podle techto tagu svizne vyhledavat. Divil bych se, kdyby to google vyhledavac nevyuzival.
Myslím že bude používat IPTC nebo XMP, ale netestoval jsem to. Chtělo by to někam umístit fotografii s hloupým popisem a pak až na to "skočí" tak ověřit jestli je to tak.