Kromě toho už Google ve své obrazové databázi rozlišuje, zda je na fotce tvář.
Google to má vymyšlené dobře, ovšem začíná projevovat i známky účelového posílání výsledků: Podobně jako u textu, tak i u obrázků a videa posílá jiné výsledky když jste personalizován a jiné v anonymním fulltextu nebo s prioritou země.
Prostě velký brácha vás vidí a jednou vám to všechno spočítá.
Nebojte, teď ještě ne. ještě je brzy... ještě jste si pořádně nezvykli... :)
Asi je zbytecne pretahovat se o obsah definic (byt "nejaky druh cenzury" zni skutecne originalne :) ), nicmene jak sam vidite, nikdo vam zde ve vyjadreni nebrani a zcela jiste vam ani nebude branit vyjadrit se jinde (poslat reakci inzerujici spolecnosti, zalozit k tomu ucelu nekde diskusi nebo cokoliv jineho uznate za vhodne). PR clanek je reklama stejne jako banner nad nim, ke kteremu diskusi rovnez nemame a radeji rovnou uvadim, ze o ni ani neuvazujeme - holt mame tech prohresku na krku vic :)
Myslím že bude používat IPTC nebo XMP, ale netestoval jsem to. Chtělo by to někam umístit fotografii s hloupým popisem a pak až na to "skočí" tak ověřit jestli je to tak.
V clanku mi chybi moznost ziskat klicova slova, pripadne popis primo z metadat obrazku (u jpegu).
Osobne si na tomto velmi zakladam a popisuji kazdou fotku. Je to podle me nejjednodussi a nejefektivnejsi zpusob trideni obrazku. Napriklad software od googlu - picasa, umi podle techto tagu svizne vyhledavat. Divil bych se, kdyby to google vyhledavac nevyuzival.
Cenzura to urcite neni :) Jde o vedlejsi efekt toho, ze PR clanky jiz nejakou dobu diskuse nemaji, pricemz u tech drive vydanych se presmerovavaji na text clanku - nepredpokladali jsme totiz, ze se stare PR clanky budou znovu ve vetsi mire vydavat. U tohoto vyjimecneho pripadu nam tedy nezbyva nez poprosit o Vasi shovivavost :)
Narazil jsem na pokus Google využít v rozpoznávání obsahu obrázků lidí místo strojů. Formou "hry" spolu dvojice, která se nezná, hodnotí obsah obrázku, za což dostává body. Více na http://images.google.com/imagelabeler/
Myslím, že jde o zajímavý experiment, který pokud by získal více propagace a možná pro uživatele ještě nějakou další přidanou hodnotu, může mít velký úspěch.
Hmm, mate pravdu, pro takto specializovane dotazy je ta databaze stale jeste mala :(( - prozkousel jsem ty vase dotazy a problem neni ve vyhledavaci technologii samotne (shromazdujeme podobne udaje jako Google), ale proste v tom, ze jsme dane obrazky nemeli v databazi.
Kazdopadne ji ted hodne aktivne zvetsujem - jenom za posledni mesic se zlepsila o +20%. Jeste takhle vytrvame tri mesice a budem ji mit oproti dnesku dvojnasobnou, coz by melo davat z ceskych vyhledavacu nejlepsi vysledky.
Skoda jen, ze jste netestovali i aktualnost vysledku - v tom bychom meli byt nejlepsi uz ted.
Jedine, co nas muze tesit je, ze PicSearch dopadl dost bidne.