Asi je zbytecne pretahovat se o obsah definic (byt "nejaky druh cenzury" zni skutecne originalne :) ), nicmene jak sam vidite, nikdo vam zde ve vyjadreni nebrani a zcela jiste vam ani nebude branit vyjadrit se jinde (poslat reakci inzerujici spolecnosti, zalozit k tomu ucelu nekde diskusi nebo cokoliv jineho uznate za vhodne). PR clanek je reklama stejne jako banner nad nim, ke kteremu diskusi rovnez nemame a radeji rovnou uvadim, ze o ni ani neuvazujeme - holt mame tech prohresku na krku vic :)
Cenzura to urcite neni :) Jde o vedlejsi efekt toho, ze PR clanky jiz nejakou dobu diskuse nemaji, pricemz u tech drive vydanych se presmerovavaji na text clanku - nepredpokladali jsme totiz, ze se stare PR clanky budou znovu ve vetsi mire vydavat. U tohoto vyjimecneho pripadu nam tedy nezbyva nez poprosit o Vasi shovivavost :)