Kromě toho už Google ve své obrazové databázi rozlišuje, zda je na fotce tvář.
Google to má vymyšlené dobře, ovšem začíná projevovat i známky účelového posílání výsledků: Podobně jako u textu, tak i u obrázků a videa posílá jiné výsledky když jste personalizován a jiné v anonymním fulltextu nebo s prioritou země.
Prostě velký brácha vás vidí a jednou vám to všechno spočítá.
Nebojte, teď ještě ne. ještě je brzy... ještě jste si pořádně nezvykli... :)
Narazil jsem na pokus Google využít v rozpoznávání obsahu obrázků lidí místo strojů. Formou "hry" spolu dvojice, která se nezná, hodnotí obsah obrázku, za což dostává body. Více na http://images.google.com/imagelabeler/
Myslím, že jde o zajímavý experiment, který pokud by získal více propagace a možná pro uživatele ještě nějakou další přidanou hodnotu, může mít velký úspěch.