Díky za návod, zrovna jsem si na svůj hosting, který jsem si vybral na základě srovnání z https://www.nejlepsi-webhostingy.cz/ nahrál web a nutně jsem potřeboval výstup o návštěvnosti, s čímž mi tento článek dokonale pomohl.
A myslíte že google ty data co posbírá dál nevyužívá? Teď mě třeba napadá jen taková triviálnost, na jakej dotaz uživatel přešel na jakou stránku a jak dlouho tam vydržel. To je pro vyhledavač dost cenná informace o relevanci vyhledávání, ne? A při tom množství dat, co k nim teče, musí mít určitě spočítáno, že jim takovou službu stojí za to provozovat, zdarma :)
to se pletes, ten nastroj je zdarma podle me primarne proto, aby meli majitele webu moznost merit sve investice v online prostredi a pak je sance ze tam treba presunou penize ktere davaji do offline reklamym takze ano google tim samozrejme sleduje primarne svuj zisk, ale na tom nevidim nic spatneho.
Muj nejvetsi problem s Google Analytics je v tom, ze davam Googlu do rukou nastroj, ktery jim umoznuje sledovat pohyb uzivatelu po internetu a pomoci tracking cookies si je profilovat. Proto ten nastroj taky nabizeji zadarmo.
Ma nekdo zkusenosti se spoustenim Google Analytics ze serveru, bez pouziti cookies?
Mě se taky líbí, když se někdo o něco snaží.
Na druhé straně se mi silně nelíbí podvodníci a mluvkové všeho druhu, kteří se vydávají za něco čím nejsou a tahají z důvěřivců peníze.
Nelíbí se mi to, protože je mi líto hlupáků, kteří se nenarodili s dostatečnou inteligencí a tehle svět je nemilosrdně semele.
Vase vysvetleni prijimam a dodavam ze mate pravdu. SEOmoz je paradni zdroj. Asi bych nemel byt tak kategoricky v negativnim hodnoceni. Sam razim heslo ze kazda snaha v tomhle Ceskem rybniku je chvalihodna a zaslouzi oceneni. Je to tedy jenom muj problem ze pri vysloveni SEO - vidim rude. Takze Vam drzim palce at z toho neco dobreho vyroste. :-)
Hejl s otevřenou pusou stále sleduje http://www.youtube.com/user/DusanJanovsky
Už to jede potřetí kolem dokola a pořád nechápe vůbec nic.
Díky za komentáře. Weby jako SEOmoz mají dvě nevýhody - 1) jsou určeny hlavně profesionálům a pokročilým zájemcům, 2) jsou v angličtině. Odpovídají tedy Vaší škatulce "kdo se v oboru pohybuje".
S projektem Jak měřit web máme za cíl vzdělat trochu "začátečníky" - tedy malé firmy, které ještě nemají žádné tušení, co je to měření návštěvnosti, měření výkonnosti.
O nicem. BTW - ten web je priserny - informacni hodnota minimalni. Kdo se v oboru pohybuje tak pouziva profesionalni zdroje - (treba tohle - http://www.seomoz.org/). Tohle je o nicem. To je mi 1000* simpatictejsi Petr Hejl s hledacem. BTW: Je ted nejak ticho - bude je na dovolene nebo neco dela.