Hezký článek Pavle, myslím, že svoje cílovku si najde a pomůže. Jako jediné ale bych snad zmínil to, že řada webmasterů by měla nejprve dát dokupy "běžnou" verzi webu a až potom investovat do té mobilní. Vstávají mi vlasy hrůzou při dotazech klientů, jestli narvat X desítek tisíc do "zmobilnění našeho webu" ve chvíli, kdy mají v žumpě už verzi běžnou.
Hlavní odlišnost "mobilního SEO" od standardního je imho v tom, že lidem se menší zařízení hůře ovládají a chtějí stihnout nákup na ještě méně "dotyků", než běžně klikají - potřebují jasné čisté cílové stránky. Čili ještě více roste hodnota dobré struktury webu a chytrého cílení na longtail.
Odkaz na svůj si odpustím, protože nejsem takový loser, abych s ním musel tapetovat každou diskuzi. Tímto zdravím méně zdatné diskutéry :-)