No, o me se vi, ze obchodu moc nerozumim, ale to, ze tady (at uz z jakehokoliv duvodu) proste jen tak prezentujete detaily obchodniho pripadu (nebo jste snad k tomu od sveho obchodniho partnera ziskal souhlas) mi pripada jako znacny ulet ...
Proc to tak je se napr. zeptejte sveho zamestnavatele LUPA.cz
Lupa rozhodně není můj "zaměstnavatel". Text nebyl v žádném případě psán na něčí objednávku, ale proto, že mě samotného server Fazole zaujal.
Je leto. Cervenec. Neni zadna velka sezona na reklamu. Firmy zaplati objednavky, ale vyuziji je pozdeji, treba az v zari. Proc to tak je se napr. zeptejte sveho zamestnavatele LUPA.cz, ktery mas stale u nas objednane fazole za 10.000,-Kc.
Toto je v reklame naprosto bezny jev. Kampane bezi urcitou dobu s urcitym nacasovanim! Nemuzeme mit stale a porad vsechno!
"V clanku je velke mnozstvi nepresnosti a vytrzenych souvislosti s urputnou snahou o negativni vyzneni"
Je škoda, že toho pan Vaňhara tolik z toho "množství nepřesností", toho, co je "vytrženo z kontextu" a v čem spočívá ona "urputná snaha o negativní vyznění" neuvedl.
Není mi naopak moc jasné, jak může bagatelizovat prokazatelné chyby v kampaních, kterých je tak málo, že se zcela jistě dají osobně nejméně 1x za měsíc zkontrolovat, poukazováním na desítky tisíc uživatelů?
A to, že Fazole můžou dnes nabídnout seznam firem, které fazole KDYSI využívaly, či mobilní telefony, které tam KDYSI byly v nabídce, je o ničem. Já jsem psal o tom, co je tam dnes. To totiž hodnotu měny, zvané "fazole", ovlivňuje především.