V čem je článek z 50% nepravdivý?
Podstatné snad je, že Fazole nijak nezpochybnily můj odhad 40 milionů fazolí, vlastněných teď jejich sběrači (tzn. bude to ve skutečnosti asi ještě o dost více!), a neuvedly nic většího (mimo loterie), za co se teď dají utratit (k čemu někomu fazole jsou, když si za ně nemá co koupit?). A přesto chcete říci, že v tuto chvíli pokrývá nabídka věcí, za které se dají fazole utratit, částce min. 40 milionů f?
Proc jste se me nikdy na toto cislo nezeptal? Uprimne receno nemame okamzitou statistiku souctu fazoli uzivatelu na uctech. Ale kdybyste me pozadal, tak bych vam vyhovel a cislo uvedl (tak jako jsem uvadel odpovedi na vsechny vase otazky). Navic cislo okamziteho souctu stavu fazoli na uctech uzivatelu nevypovida o stavu jak dobre nebo spatne fazole funguji. Mnohem dulezitejsi je mnozstvi fazoli, ktere se kazdy mesic uzivatelum rozda v pomeru k mnozstvi fazoli, ktere uzivatele vycerpaji v prodejnich kampanich. V tomto musi byt zachovan pomer!
Skoda, ze jste nemel zajem se dozvedet vice jak to je ve skutecnosti. Ve vasich otazkach bylo videt, ze se snazite najit nejakou negativni senzaci. Napr. vas objev, ze fazole podnikaji nelegalne, protoze jste nenasel firmu Eastbiz v obchodnim rejstriku. Kdyz jsem vam to vysvetlil, tak jste nasel neco dalsiho...
Mnohem dulezitejsi je mnozstvi fazoli, ktere se kazdy mesic uzivatelum rozda v pomeru k mnozstvi fazoli, ktere uzivatele vycerpaji v prodejnich kampanich. V tomto musi byt zachovan pomer
Chyba lávky! Pokud má být systém věrohodný, měla by být v každém okamžiku pokryta absolutní "kupní síla" všech členů nabídkou zboží a služeb, a to ve Fazolích není ani náhodou - rozhodně se to týká zboží, které slibujete v žebříčcích Navrcholu a Toplist.
Nepsal jsem nic o tom, že Fazole podnikají nelegálně. Psal jsem o tom, že nikde na stránkách fazole.cz není nic o skutečném provozovateli serveru - tedy o Fazole s.r.o. Pokud si někdy přečtete platný Obchodní zákoník, §13, je vaší povinností u všech obchodních nabídek (což jistě stránky fazole.cz jsou) uvádět u nich nejen platné obchodní jméno společnosti, která službu nabízí, ale i označení zápisu u příslušného obchodního soudu (v případě s.r.o.).
A pokud jde o to hledání nějakých dalších chyb: copak nechápete, že když vás někdo upozorní na naprosto konkrétní chyby, přispívá tím ke zkvalitnění vaší služby a měli byste mu poděkovat? (Věřil byste, že některé firmy jsou ochotny těm, kdo jim najdou v jejich systému chyby, dokonce platit?) Když jsem Vaše kolegy před měsícem upozorňoval na naprosto stejné chyby, i o kterých byl dnešní článek, vykašlali se na nápravu. A věřte mi, že pokud to s Fazolemi myslíte vážně, sotva čemukoliv pomůžete, když budete odvádět pozornost od problémů s nimi někam jinam - třeba k mé osobě.