Naše firma vyzkoušela nabídku od provozovatele stránek Fazole.cz, ve které nám bylo nabídnuto rozeslání 80 000 reklamních emailů za 15 000 Kč. Objedáváme si rozesílání nabídkových emailů u řady firem, a vždy je na ně slušný ohlas.
Nebudu popisovat komplikace, urgence a další průběh celé akce. Nemůžu ani tvrdit, že e-maily nebyly vůbec rozeslány, neboť to nemůžeme dokázat.
Náš závěr z celé akce však je: Příště raději vyhodíme peníze oknem, než využít čehokoliv spojeného s fazolemi!
A vite, ze to je docela dobry napad? ;-))) Zvlast kdyztomu vyhazovani predem date patricnou publicitu, tak to muze byt i mnohem levnejsi nez rada standardnich prostredku...
A mohl byste je prosim vyhazovat z okna v Melniku, abych se nemusel tahnout az do ty prdele (cti D. Berkovic). Tam by me navic stejne cikani pod to okno ani nepustili...
Přesné datum jsem Vám zaslal na e-mail, který jste uvedl u Vašeho příspěvku. Ale protože se za své jméno asi musíte stydět a email jste použil také cizí, máte asi smůlu. Jinak Vám přeji hodně štěstí.
Ad email: koukam, ze uz si ani nepamatujete, ktere domeny vlastnite :)
Za sve jmeno se vetsinou nestydim, ale v tomto pripade, to mate pravdu, tak trochu ano, protoze je to ponekud detinske spickovani zavanejici az trapnosti.
K tomuto me ovsem tak trochu svadi anonymita na Internetu, takze jsou me ovladaci schopnosti lehce snizeny. To jen na moji obranu. Jinak nic ve zlem.
Možná by stálo se zamysletnad Vaším sortimentem. Dnešní zákazník si asi raději koupí značkový výrobek.A Vaše ceny lákavě uvedené po škrtnutí ceny vyšší jsou na jiných internetových obchodech běžné a bez této šaškárny. To jen na okraj proč se k Vám asi moc lidí nehrne....
Nevím do jaké míry jste obeznámen s naším sortimentem, ale drtivá většina je značková! A co se týče cen, pak ty přeškrtnuté jsou běžné maloobchodní ceny a ty červené jsou ceny, které dostane každý zákazník našeho obchodu, běžně o 10-30% pod cenou maloobchodní.
Dále nevím které produkty a které obchody porovnáváte. Takto je to pouze levné tlachání které nevhodným "paušalizováním" poškozuje jméno našeho obchodu. Věřím, že určitě naleznete něco co je jinde levnější než u nás, ale rozhodně vím, že nákupem u nás výrazně na většině sortimentu ušetříte!
S pozdravem Michal Řepásek
internet business director
Nuže tedy dobrá vážený pane internetový obchodní řediteli, nechci dělat reklamu výrobkům, proto se omezím jen na to, že u Vás neseženu např.: Bo.., Li....., Si...., El..... a mnohé další. Pokud se týká obchodů pak je to např. Bílé zboží, Elektro v Praze apod. Ještě jsem chtěl podotknout, že ostatní mají dopravu v ceně. Pokud chcete porovnávat ceny můžete, ale od toho máte jistě celý team.
P.S. Neodvážil bych se Váš příspěvek nazvat levným (nebo spíš drahým) tlacháním.
1) K značkám výrobků co je možno na EVA.cz koupit: Máte pravdu. Některé značky, které jste v částečné podobě uvedl pravděpodobně u nás nekoupíte, ale koupíte u nás Ae., Ari...., Bos.., Ele......., Fag.., Gor...., Ind..., Whir.... a mnohe dalsi!
2) K porovnávání cen: nepředpokládám že jsou zákaznící tak naivní, aby si mysleli o sloganu "doprava zdarma", že dostanou dopravu skutečně zdarma! Ve skutečnosti každou "dopravu zdarma" platí zákazník v rámci ceny zakoupeného zboží. Přece nevěříte, že by jakýkoliv obchodník platil dopravu za Vás? Tím, že na EVA.cz kalkulujeme cenu na základě celkové váhy nákupu zákazníkovi šetří peníze zejména při nákupu většího množství produktů! A to protože ti co mají kalkulovanou cenu dopravy v rámci marže ji maji započítanou v ceně každého produktu. Ale to je velice různé od obchodu k obchodu a já bych nerad kohokoliv poškozoval!
3) Team porovnávající ceny: No toto není moc přesné. Vždy se snažíme nabídnout tu nejlepší cenu bez ohledu na ceny jiných. Ta může být výhodná zejména díky faktu, že fungujeme jako klasický "kamenný" velkoobchod a zboží je nakupováno ve velkém množství na sklad. Team porovnávající ceny nemáme a také díky tomu je možné nabídnout většinou ceny lepší než ceny konkurence.
Nemyslím si však, že toto téma patří pod tento článek a tak pokud máte jakýkoliv dotaz ohledně naší obchodní politiky, nebo cenové politiky, velice rád Vám je zodpovím na mém emailu.
Jen poslední poznámka....k bodu2 zákazník opravdu není tak naivní ale jsou to jednoduché počty: zvolil jsem opravdu jen namátkou jednu z kombinovaných ledniček B... 3222 IE.
Pokud je v jednom obchodě cena 20130.- podotýkám že se sloganem ( a nejen sloganem) doprava zdarma
a ve Vašem obchodě cena 21590 a k tomu doprava 450
Pak jsem opravdu ten naivní zákazník který naletí sloganu doprava zdarma a já trouba ji zaplatím v nižší ceně:)))
A co je na tom spatneho? Zadny obchod si neklade rozum na to, ze vsechny vyrobky ma levnejsi nez vsech tisic konkurentu. Kdo hleda, ten si urcite najde nejnizsi cenu.
Musim prohlasit, ze tak spatnou kampan uz nikdy take nebudeme realizovat. Tak spatny graficky navrh emailu (v podstate okopirovana homepage, zhruba 120 obrazku a odkazu). Velikost okolo 50kb. Snazil jsem se klientovi vysvetlit, ze to neni nejlepsi zpusob na marketing, ale bohuzel se to nepodarilo. S emailove kampane nasi klienti ziskavaji tisice kliku behem prvnich par dnu po rozeslani.
to ze se Vam nas email nelibil nema s uspesnosti kampane nic spolecneho. Nevim dle ceho soudite ze byla kampan spatna? Podle velikosti emailu nebo poctu obrazku? Jedinym meritkem uspesnosti kampane je zakaznik, ktery nas navstivi a event. nakoupi!
Jsem presvedcen, ze tyto informace nemate a tak posouzeni provedeni a take uspesnosti z Vasi strany zni prinejmensim neobjektivne.
To co se kolega Stejskal snazil naznacit byl fakt, ze jste pravdepodobne nerozeslali ten email na 80 tisic adres, za coz Vam bylo zaplaceno. Nemuzeme to nijak bohuzel prokazat, ale duvodem proc si to myslime je statistika stejneho, jak vy rikate nepovedeneho emailu, ktery byl v jinem obdobi zasilan na 10 tisic adres prostrednictvim jine agentury, kde byla uspesnost(navstevy a nasledne objednavky) vyrazne vyssi nez po kampani v podani fazole.cz s cilovou skupinou 80 tisic adres.
A vysledkem vseho je pouze ziskana neduvera ve Vase sluzby a fakt, ze jiz u Vas zadnou kampan neobjedname. Tot vse.
Email byl rozeslan na 80 tis. emailovych adres. Proc ne na 82 tis. jsem vam vysvetloval v emailu (zaplaceno jste meli 80 tis.). Email mel dost zavazne problemy s HTML kodem. Pri kazdem upozorneni na chyby jste jen opakovali at to rozesleme co nejdrive. Neuzavrene HTML tagy, dokonce neuzavreny /tr>...dlouha doba na nacteni stranky, neprehledna nabidka s obrovskym mnozstvim obrazku i odkazu... toto vse ovlivnuje uspesnost kampane. Kampan to byla velmi spatna. Snazil jsem se vam vyhovet s okamzitym rozeslanim i pres problemy na ktere jsem vas upozornoval. Byla to evidentne chyba, priste takovou objednavku rovnou odmitneme. Nestoji to za to.
Je skoda ze jediny argument, ktery mate je neuzavreny html tag, navic ve verzi kterou jsme zasilali ke schvaleni Vasi "agenturou"! Pokud to byl jediny problem, pak nerozumim co Vam branilo ten tag pred odesilanim uzavrit? Je mi to jasne, nebylo to v cene.
Ale verim ze byste dokazal namitnout jeste mnoho duvodu, proc byla kampan dle Vaseho nazoru neuspesna, ale je to porad pouze o tom, ze nase spolecnost nebyla s Vasi sluzbou spokojena a tak se rozhodla penize urcene na reklamu investovat do jine agentury. Snad se nejaka najde?:)
Preji Vam opravdu uprimne mnoho uspechu v dalsim podnikani.
Je nekde odkaz na ten jejich reklamni HTML kod?
Ty obrazky byly v tele mailu, nebo se tahaly do mailu az po otevreni z jejich webu?
Vystavte to nekde, at se tedy podivame, co za prasarnu to bylo. Inzerent jiste nebude nic namitat za to, ze mu to vystavite zdarma na webu a sem poslete link, docela by mne to zajimalo.
Samozrejme souhlasim s tim, ze kdyz si to inzerent dodal zmrsene, tak je to jeho problem, pokud nebylo dohodnuto zpracovani vasi agenturou.
Tak to je ale fakt desne neprehledny, vsechno na sobe. Po chvilce snahy se zorientovat jsem to radsi vzdal a zavrel to. Nedivim se vysledku vasi kampane. Upozornuju ze nejsem zaujaty.