Koukám, že vyznění článku i diskuse je vesměs k fazolím negativní...
Já špatné zkušenosti nemám. Zadal jsem fazovolou reklamní kampaň a to mi přineslo za měsíc cca 500 nových IP za cenu kolem 1.000,- Kč.
Je fakt, že v maličkostech techn. řešení občas trochu skřípe, ale na upozornění e-mailem vždy Fazole rychle reagovaly.
Pokud někdo znáte levnější způsob získávání nových návštěvníků, klidně dejte vědět.
Ale např. bannerové kampaně si o takové výtěžnosti mohou nechat pouze zdát, jsou x-násobně nevýhodnější, konkrétně to odhaduji na 10:1 v neprospěch bannerů!
Jojo, at je to se systemem fazoli jak chce, pro prilakani navstevniku na web je to bezkonkurencne nejlepsi server ktery jsme pouzili. Pomer prinos/cena byl oproti cemukoliv jinemu zcela nesrovnatelny. O mnoho 'konskych delek' :-)
cca rok a pul etomu nazad..
Jen si rýpnu - kolik vám z těch nově získaných uživatelů zůstalo věrných po luštěninové kampani? Využili jste ty hordy nových uživatelů obchodně?
Když bude v Delvitě máslo za 10 Kč, bude Delvita plná důchodců, kteří si ho budou kupovat desítky kg, jakmile Albert přijde s nabídkou chleba 5 Kč, přesunou se všichni neloajální zákazníci tam.
To se samozřejmě težko pozná bez složitých softwarových aplikací...
Troufl bych si však střelit vzhledem k zaměření servru více jak třetina z nich. Obchodně jsem je využil tak, že tam prostě přišli...a vědí o Osudu, případně našem knihkupectví. Nepředpokládám, že by si zatím kupovali knížky (zvažuji však i jejich prodej výhradně za fazole), ale třeba si již někteří z nich koupí členské předplatné. Pak se systém uzavře.
Ale věc má i dlouhodobější efekt: ze dnešních studentů přece budou za pár let zaměstnanci s výdělkem přes 20.000,- Kč a někteří možná i z nostalgie zůstanou věrni servrům, kde lovili za mlada fazole.
V uváděném příkladu samozřejmě supermarket může pracovat s nulovou či zápornou marží, ovšem ti důchodci, kteří si k chlebu dají do vozíčku ještě salám, čaj a mlíko jsou samozřejmě velmi vítaní hosté...
I když důchodci spíš lítají pro chleba tam, pro mlíko onam na druhý konec Prahy, jak je znám.
:-)))
To nevim, byla to starost manageru. Ale kazdopadne vim jiste ze vysledky opravdu konkurenci nemeli. Pokud vam na tom ale nejak zvlast zalezi, tak mozna ty pocty uzivatelu po skonceni akce muzu zkusit nekde zjistit..
Kolik vam jich bude vernych z jakekoliv jine reklamy? Sam jsem kdysi v minulosti vyuzil reklamu v cene 180,-Kc za 1000 impresi v systemu Mr. Linx. Bylo to zhruba pred 3 roky. Cena 1 milionu impresi, ktery jsme vyuzili byla 180,000,-Kc. Reklama byla zamerena na barterovou burzu na zajisteni novych uzivatelu (hrali jsme si s cilenim, pouzili spoustu banneru, apod.). Vysledek k investovane castce = velmi mizerny. Zhruba 80 nove zaregistrovanych uzivatelu, z kterych nam zustaly asi 13 aktivnich klientu. Kdybych za stejnou reklamu zaplatil 10,000,-Kc tak to ma smysl. To je presne co delame na FAZOLE.cz = ucinna reklama za malo penez. Doporucuji kazdemu vyzkouset a pak zhodnotit co mu jaka reklama prinesla. Ja verim, ze nase nabidka je bezkonkurencni!
Mam chut napsat kretene , co ti udelali duchodci nebo ty zustanes vecne mlady a narodil jsi se z krabice?? To takhle prible mluvis i o rodicich? Pak rikam uz jen potes-kokes. A tebe je mi lito.
Nevim kolik ti je ale rada bych te videla az ti bude sat a i vic.Mm tetu ta ma duchod 4900 a jak radaby jezdila pro levne veci, ale neni zdrava a to mi na to eknes asi aby skocila do hrobu jak jsem to na netu poznala, neuctu k starsim lidem.Jakby nikdo nestarnul ale vsichni zustavali mladi .HOWGH
Proc bych neco takoveho rikal. Ja ti nerozumim. Ktere tvrzeni te tak rozcililo? To se nesmi rikat, ze duchodci casto a radi debatuji o korunovych rozdilech v cenach mleka a jezdi pres pul mesta nakoupit tam, kde je to nejlevnejsi? Copak lzu? Copak rikam, ze delaji neco spatneho? Proc me obvinujes z neucty ke starym lidem jen proto, ze jsi to na netu poznala? Ty jsi take na netu, znamena to, ze mas neuctu ke starym lidem?
Vase srovnani 1.000,- Kc za 500 novych IP je hezke, mne by zajimalo, kolik Vam tech Vasich investovanych 1.000,- Kc ve stredne dobem horizontu vydelalo - tedy prineslo zisk? Neda mi to, ale zrejme jste zaspal dobu, dneska se na PV, IP apod. tak moc nehledi, podstatny je a bude schopnost firmy generovat zisk, nikoli imaginarni nic, kterym se jeste obcas nekdo ohani....
a kolik Kc dokaze vydelat treba 1000 Kc v reklamnich bannerech? :-)))
Mam pocit ze reklamni media svoji ucinnost udavaji prave takhle a zisk je veci dalsiho systemu ktery uz tak uplne neni vazan na medium pres nejz zakaznik prisel. Jeste jsem neslysel ze by se treba reklama v TV udavala v tom kolik cloveku vydela kdyz si ji koupi, ale spis v tom kolik lidi zasahne..