dovoluji si připojit svůj komentář a případné vysvětlení k článku p. Suchého, který je "známá firma" na našem serveru :).
Tento článek je vyústěním boje pana Ing. Suchého proti serveru firmě GASTROTICKET s.r.o. (www.necenzura.cz), který u nás provozuje několik kampaní. Není od věci připomenout, že p. Suchý poctivě sbíral fazolky v kampaních "svého uhlavního nepřítele", což zřejmě jeho svědomí překouslo :) V případě zájmu vydavatele serveru LUPA.cz, mohu poskytnout emailovou korespondenci, ve které si náš zákazník stěžuje na hanlivé hodnocení svých kampaní ze strany p. Suchého. Zveřejnit tyto hodnoceni zde se opravdu nehodí.
Informace týkající se počtu zaměstanců je pravdivá. Většina prací je outsorcována (pěkné české slovo, že :). SMS server vyvíjíme ve spolupráci s firmou Advanced-Internet.cz, s designem nám pomáha brněnský grafik SCRAP - Dan Šalé. Drobné jednorázové práce řešíme pomocí spolupráce se studenty (samozřejmě s legalní Dohodou o práci). Účetníctví nám vede skvělá firma Escape Consult s.r.o., atd. Tuto informaci byste získal i normálním dotazem, mohl ste si ušetřit práci v hledání ARESU. Jistě jste si během svého pátrání také všiml, že jsme plátci DPH; na této dani jsme státu již zaplatili stovky tis. korun. Takže Vaše narážky na "amerického" vlastníka si nechte pro někoho, kdo v této zemi jen krade a přiživuje se. Ad ARES. Dle výpisu IS-CEDR jste získal od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR nevratnou dotaci 37.000,- Kč k cituji: "Prac.místa-neinvest.dotace nefin.subj.-fyz.osoby". Doufám jen, že tyto prostředky neslouží k zaplacení Vašeho připojeni na internet :)
Ohledně chyb, které se týkají hodnocení kampaní samotnými uživateli, máte ve většině případů pravdu a byly dnes ráno odstraněny. Co se týka akce "HOPSA HEJSA DO BRANDEJSA" (která je zařazena do společného projektu České televize a nadace Rozvoje občanské společnosti "Pomozte dětem"), tak tato benefice trvá celý rok a nikoliv jen po dobu festivalu. Pokud ovšem z nějakých neznámých důvodů nemáte rád děti, tak tyto kampaně ignorujte.
Ohledně blízkého konce serveru FAZOLE.cz, Vás a ostaní škarohlíky (opět luxusní české slovo :) musím bohužel zklamat. Právě slavíme druhé výročí od začátku provozu, počet zaregistrovaných uživatelů přesáhl číslo 83.000, firma je zisková (kolik takových na internetu naleznete :) a během tohoto týdne spustíme sbírání a utrácení fazolí pomocí SMS zpráv bez nutnosti jakéhokoliv kontaktu s internetem. Proto považuji za Vaši anketu pod článkem za irelevantní.
Děkuji za možnost vyjádřit se zde a přeji všem klidný den
Lukáš Pelikán - jednatel FAZOLE s.r.o.
P.S.
Díky za případnou podporu ze strany spokojených firem a "fazolářů" :-) MAKE LOVE, NOT FLAMEWAR !
1) Také se zúčastňuji kapaní Gastroticket a to i přesto, že jsem členem (ano, přímo členem) ODS, tedy konkurence. Ale věřte, že jsem především demokrat a proto mne velice mile fascinoval přístup českolipské ČSSD. Také jsem pilně sbíral a stále ještě sbírám. I když jsem "modrej pták" :-)
2) Souhlasím s tím, že anketa pod článkem je prakticky zcela vyhraněna k jednosměrné odpovědi. Co tam takhle dát variantu ANO (ale bez nějakých pokud).
Také přeji hezký den a jsem s pozdravem Jan Svatopluk Mareš Durychova 1393/2 Hradec Králové 500 12 0603954949 07770MARES email homepage
a nejhorsi na tom je, ze ten Vorisek na svem webu ma pravdu.
:(
Fazole jsou opravdu na nic, a pokud si jimi nekdo zaplati kampan, tak se mu mozna zvedne navstevnost, ale pouze o sberace, ktere obsah pranic nezajima (vetsina se jen pidi po ikonce).
Opravdu, vyhozene penize.
Co na to říci? Děkuji za nabídku, ale je to práce? Nejde spíše o zprostředkovatelskou činnost? Já se obávám, že jsem tam nikde nenašel zmínku o tom, že budu dostávat plat a že za mne kdosi bude platit sociální a zdravotí pojištění a daň z příjmu. Jedná se čistě o provizní prodej. Alespoň jsem to tak pochopil. I tak děkuji a jsem s pozdravem Jan Svatopluk Mareš Durychova 1393/2 Hradec Králové 500 12 0603954949 07770MARES email homepage
Tento článek je vyústěním boje pana Ing. Suchého proti serveru firmě GASTROTICKET s.r.o.
Nevím, jak jste přišel na to, že tento článek je vyústěním boje proti komukoliv. Pokud si ho pozorně přečtete ještě jednou, sotva byste byl asi schopen přidat některou z výhod, které systém Fazole poskytuje - doufám, že všechny jsem tam uvedl i s patřičnými odkazy. (Editor Lupy Vám jistě v případě zájmu potvrdí také to, že můj původní text obsahoval také poděkování panu Vaňharovi za vstřícnost při mých dotazech - nebyla moje vina, že ze zveřejněného textu vypadlo.)
Nevím, proč v souvislosti s mým textem zmiňujete zrovna Gastroticket, který nikde nebyl zmíněn ani naznačen, a ne třeba České multimediálni sdružení (které používá stejně odporné praktiky - že si samo sobě dává kladné body) - mimochodem dosud tam kladný bod, který si dali sami sobě, je - řeči o tom, že chyby v systému byly dnes ráno odstraněny, tedy asi nebyly míněny příliš vážně). A vzhledem k tomu, že Gastroticket v textu nebyl nikde zmíněn, nevím, co má znamenat i Vaše poznámka o případném zveřejnění nějaké vaší korespondence s touto firmou (jestli je tato korespondece mezi Fazolemi a firmou Gastroticket tak mimořádně zajímavá, nevím, proč ji nezveřejnili už dávno na jejich webu, který je přece "bez cenzury"). V zápalu zbytečné nenávisti ke mně Vám asi uniklo, že můj článek byl přece o něčem jiném - o tom, že sběrači fazolí je s velkou pravděpodobností nemají nemají za co utratit, a to podstatně snižuje hodnotu této virtuální měny. Proč jste místo mlácení prázdné slámy nereagoval na to?
Pokud chcete postupovat komunistickými metodami, tj. když nemůžete zpochybnit podstatu kritizovaného problému, musíte zpochybnit alespoň toho, kdo na to upozornil, doporučím Vám neztrácet se mnou čas, a využít příležitosti: KSČM si v posledních volbách namastila kapsu, možná by si mohla na sebe objednat i fazolovou kampaň. A kdyby se spolupráce osvědčíla, možná by se i členské příspěvky do ní platily fazolemi (třeba i přes SMS). To by bylo terno, co? Měli byste hned dalších 50 či 100 tisíc nových zákazníků!
Ohledně chyb, které se týkají hodnocení kampaní samotnými uživateli, máte ve většině případů pravdu a byly dnes ráno odstraněny
Tak to je asi špatný vtip - zdá se, že nic z toho, na co jsem upozorňoval, odstraněno nebylo - kladné hodnocení, které si daly firmy, a na které jsem Vás už před měsícem upozornil, tam stále všechny mají. (Jinak - to se vždycky rozhýbete až poté, co o Fazolích vyjde nějaká zmínka?)
Pokud ovšem z nějakých neznámých důvodů nemáte rád děti, tak tyto kampaně ignorujte.
Kdybych neměl rád děti, tak by mi nevadilo ani takové svinstvo, jako je sbírání fazolí mezi pornografií...
A pokud nějaká kampaň (Hopsa hejsa) trvá celá rok, tak to má její organizátor do jejího popisu napsat - zbytečně se tím sám připravuje o dárce!
Omlouvám se Českému multimediálnímu sdružení za slova, která jsem o nich napsal - že používá "stejně odporné praktiky jako Gastroticket". Emailovou korespondencí mi vysvětlili, že zlepšovat si vlastní hodnocení nebyl jejich záměr, a nemám důvod jim nevěřit. Bylo to bohužel způsobeno chybou v programu systému Fazole - ten totiž z neznámých důvodů neošetřuje to, aby hodnocení nemohly psát i firmy, přestože ty žádné fazole sbírat (a tedy ani psát hodnocení) nemohou.