Navíc myslím, že pokud takovou objednávku učiníte na dálku (poštou, telefonicky nebo přes internet) nebo i smlouvu takto uzavřete, potom se na vás vztahují ustanovení ObčZ o spotřebitelských smlouvách, a takovou smlouvu lze zrušit ve lhůtě 14 dnů resp. 3 měsíců od převzetí služby, pokud nedošlo k jejímu čerpání.
A nejen na zboží, ale i na služby, a na řadu dalších typů smluv (smlouvy o dílo apod.)
Např. Oskar vám s odvoláním na spotřebitelské smlouvy nabízí možnost vrácení SIM karty (paušál nebo oskarta), a zde se jedná o typický příklad telekomunikační služby.
Na zřízení ADSL přípojky není žádná lhůta. ČTc negarantuje žádnou dobu na zřízení, jeho termíny jsou pouze orientační. Pokud tedy není ve smlouvě jednoznačně uvedeno, že bude ADSL přípojka ISP zřízena do xy dní, pak ji může ISP ve spolupráci s ČTc realizovat libovolně dlouho.
To nevím, jak jste na to přišel, možná se díváte do velkoobchodní nabídky? Uvědomte si, že zákazník objednává u jednotlivých ISP, nikoliv velkoobchodně u ČT. A ISP mohou udávat dobu zřízení, například u Nextry je to 21 dní.