protože to je nejferovější společnost, která všem umožnila bezplatný přístup k Internetu (snad si to ještě pamatujeme) a
jako první v únoru 2003 podala žádost o propojení ADSL a teď ji skončila 90-ti denní lhůta a bude co nevidět dávat svým zákazníkům ADSL 192/64 za nějakých 700 Kč.
Proč lidí jdou k nejdražšímu telecomáckýmu IOLu už nechápu.
A už vůbec nechápu, proč si na ně stěžují, když jejich praktiky jsou obecně známy. Nebýt stupidního chování Teleocmu a jeho divize IOLu, tak jsme měli od prvního dne ADSL za 500 měsíčně. Teď po těžkém boji se k tomu dostaneme se zpožděním.
Naprostý souhlas! Neváhal jsem a ADSL si pořídil od COLu. Kromě toho, že mi připadá jako nejférovější firma, musím říct, že nejsou téměř žádné problémy s provozem. Za celou dobu mi 2x spadlo v době nečinnosti připojení, ovšem ihned se šlo znovu připojit. Jednou mi to hlásilo "chybné heslo" při připojování a nešlo se tak asi 3 minuty připojit. To je ale vše, jinak žádné výpadky, nic, nikdy během 9 hodinového stahování filmů přerušení. Nejsem přívržencem statické IP, ale s prozatimním NATem jsem za ni rád, nemusím vypisovat při každém připojení novou IP do nastavení DC++.
Mám taky objednáno u COLu už od záčátku dubna. Měl jsem ISDN s tím, že ji zruším ve chvíli zřízení ADSL což mi operátor na infolince ČTc potvrdil že lze. 18. Dubna volali z ČTc a upozornili mě, že ADSL zřídit a ISDN zrušit ve stejný den nelze, že musím zrušit ISDN a ADSL objednat znovu. 2. 5. mi zrušili ISDN a od té doby jsem (už nespočítám kolikrát) volal na Infolinku Czech On Line, aby znovu ADSL objednali u ČTc. Tam vždy slíbí že to zářídí, ale když o pár dní později volám na Telecom řeknou mi, že k nim nic nedorazilo a mám požádat providera ať znovu objedná.
Tak to Vám mohu jenom závidět. Jsem u Nextry a mám z toho jenom nervy. Když už si začnu mnout ruce, že to tři dny jede bez problémů, tak mne to hned další dny vyvede z omylu! Takže pořád nějaké problémy a výpadky atd.