Poslední bod je nesmysl - zaprvé autor zjevně nepochopil, to co je ve smluvních podmínkách napsáno, zákazníka samozřejmě k objednávce přiřadit můžete, problém je v ukládání těchto informací do GA. Zadruhé by se měl podívat na anglický originál podmínek, protože zrovna tenhle bod se před pár měsíci změnil a český překlad nezareagoval, v těch anglických je to jasněji vysvětleno.
Tomáši, díky za reakci. Smluvní podmínky se v některých zemích liší, což je teď příklad i české (http://www.google.com/intl/cs_ALL/analytics/tos.html). Takže to není (či nemusí být) jen o nestíhání aktualizace.
Pro zajímavost: výraznou odlišnost mají třeba německé smluvní podmínky: http://www.google.com/intl/de/analytics/tos.html (potřebují zmiňovat podmínky práce s IP adresami, detailně zmiňuje i že Google využívá Apache a další open source).
Ano, v bodu 7 anglických podmínek jde hlavně o zákaz sběru osobních údajů do Google Analytics. Ano, české podmínky stále mají nejasně definovanou hlášku "nebudete spojovat data získaná z vaší webové stránky s osobními údaji uživatelů z jakéhokoliv zdroje v rámci vašeho použití služeb." (dovolil jsem si zestručnit)
Každopádně, příklady jako v bodu "Upřesnění hodnot objednávek" poukazují na ten pohled, který jsem posledním bodem chtěl uvést. Že nás při vyhodnocování zajímají alespoň trochu agregované statistiky.
Bohužel mám obavu, že někteří lidé tyhle vlastnosti tuší a dokonce je i používají. Není nad to zatloukat hřebík kremrolí.
Tabulkové editory (či chcete-li procesory) mají smysl, ale hřebíky s nimi nezatloukejte. Tedy na takové to domácí zejména Windows (na Linuxu je mi na nic) žvýkání nemusí být špatný.
Jen pro informaci:
excelovska funkce weekday (DENTYDNE) ma krome samotneho datumu take volitelny argument "return_type" (nevim jak je to v cestine). 1 = tyden zacinajici nedeli; 2 = tyden zacinajici pondelim)
Takze pro pondeli 10/09/2012 musite napsat:
=DENTYDNE("10/09/2012";2)
a vysledek bude 1
(pozor: mozna v ceske verzi je tam carka a ne strednik!)
Jinak kdyby jenom lide meli tuseni, co vse se s Excelem da delat:
- davkova sprava souboru i s pouzitim podminek (mazani, prejmenovani,...)
- stahovani souboru (obrazky, hlml, video,...) z webu a ulozeni na disk
- vytvareni dynamickych HTML stranek (npr. firemni wikipedia)
- vlastni webovy prohlizec (s jadrem Internet Exploreru)
- vylepsena nahrada za Windousovsky Pruzkumnik
-...
- a zautomatizovat se s nim da temer vse, od spravy a upravy dat az po spousteni externich programu
Takze do toho! Misto nadavani na MS se je treba s Office naucit poradne pracovat a efektivita prace vzroste o desitky - stovky procent!
PS: nejsem zamestnanec Microsoftu ;-)
Je to jen rada od nekoho, kdo zautomatizoval fungovani sveho firemniho oddeleni tak, ze to temer vsem pracovnikum usetrilo 10-50% pracovniho casu...