Protože hledá logicky správně, jen asi v "blbé" aplikaci?
Proč by jako uživatel měl rozlišovat dvě vyhledávácí pole, když mu stačí jedno? Osobně mapy používám stejně - najdu lokalitu a pak v lokalitě hledám objekt. A funguje mi to (aspoň na mapách, které používám já).
Schovávat další vyhledávací pole kamsi k textu "hledat v okolí" je úplně zbytečné a uživatelsky zmatené.
Kdyz zadam do vyhledavani "Holesovice" a pak do toho sameho vyhledavani zadam "Financni urad", tak vam to tezko neco srozumitelneho najde, kdyz nereknete kde chcete hledat.
Pokud najdu "Holesovice", tak pro vyhledani veci v okoli (napriklad Financni urad) musim pouzit funkci "Najdi v okoli" a tam zadat financni urad.
Tak se mi zdá,že katalogů je na českém webu už nějak moc. Mám to "štěstí", že jsem pracoval pro 3 z nich (z toho dva největší), takže tak trochu vím, o čem píšu. Je fakt, že přínos mnohých z nich je hodně diskutabilní - např. Centrum a Atlas přestali i zveřejňovat svá čísla o uživatelích, ale "náborují" klienty vesele dál. Firmy.cz Seznamu jsou fenomén sám o sobě - po změně vyhledávání a řazení obchodně mírně neuchopitelné(což dosvědčují velmi časté změny - zobrazování a nezobrazování vizitek, proklik na www stránky klienta atd). Geberují sice vysoká čísla užívanosti - ale především díky selfpromu a mnoha odkazům ve svém vlaszním fulltextu. Již vícekrát jsem od zástupců internetových agentur slyšel, že jejich přínos (konverzní poměry, imprese profilů atd.)nejsou pro jejich klienty nijak výjimečně dobré - ale prostě táhnou :-).
A zmíněné Zlaté stránky? - pokud se Mediatelu podaří je redesignovat, poopravit funkčnosti a relevanci (na čemž už se prý pracuje), myslím že mají díky inovativním přístupům - viz. zmíněný Click 2 call - volání na všechny tel. čísla zdarma, přístupu k mobilnímu webu - wap + tvorba mobilních stránek a ve spojení s tradiční tištěnou verzí telefonního seznamu A inzertní částí Zlaté stránky stále ještě velmi vysokou šanci výrazně promluvit do rozložení tohoto reklamního segmentu.Přece jenom "yellow pages" jsou tak silný, známý a jednouznačně zaměřený brand, že je máme všichni spojeny spíše než s hledáním toho co neznám s nalezením kontaktu. TOPkontakt je jen další katalog, kterým chce Mafra monetizovat vysokou užívanost - ale podle mého vysoký užitek inzerentům nepřinese.