To by jsem zase takto neřekl. První zpravodajskou stanicí s kterou jsem se setkal a také asi tou nejznámější je americké CNN. A co je to jiného, nežli reklama, to jejich věčné předvádění různých hotelů, ve všech možných městech světa ? ( To samé by šlo říci o stanici o cestování Travel nebo o stanici o jídle, Paprika. Ty také obě předvádí a točí, jeden hotel za druhým a zdá se, že ty hotely a podobná zařízení, to všem těmhle 3 stanicím vyloženě platí.) Takže i do zpravodajské televize se asi dají udělat takové reklamy, které se tam hodí nebo s tím vysíláním mají určitou spojitost. Což samozřejmě doporučení hotelu pro novináře a zpravodajse, má. Atd.
Laicky řečeno,tak se nějakým způsobem reklamy do zpravodajského kanálu nehodí.Na tvrdo řečeno,tak já si nedokáži představit reklamu na zpravodajské stanici.
Dnes jsem si dal práci a hledal jsem rozdíly mezi ČT24 a Z1.
Celý pojem vysílání Z1 mi připomíná celým svým způsobem jako drahé limuzíny s neprůhlednými skly z venčí.
To vysílání ČT24 je opačné.
Mne u toho napadá pouze jedna věc. Negativní reklama, taky reklama. Svým způsobem je jedno, zda se o někom mluví positivně nebo negativně, důležité je, že je na prvních stránkách. Takže, třeba si je, jen tak na zkoušku,pustilo více lidí, nežli dříve.
Ono by to vypadalo špatně,kdyby Z1 po necelém roce vysílání skončila.Jejímu majiteli,investiční skupině J&T,by to poškodilo reputaci.
Ale podle mého názoru,bude zpravodajská stanice Z1 pomalu skomírat,protože vybrání podnikatelského projektu nebylo správné.Kdyby zde nebyla dobře zavedená ČT24,tak by se s tím dalo něco dělat.
Řada inzerentů pochopila,že dávat peníze do reklam na této televizi,je jen vyhazování peněz.
Možná,že se mýlím,ale už jednou proběhla tato situace v rozhlasovém vysílání.Radio Alfa x ČRo1.