Mne u toho napadá pouze jedna věc. Negativní reklama, taky reklama. Svým způsobem je jedno, zda se o někom mluví positivně nebo negativně, důležité je, že je na prvních stránkách. Takže, třeba si je, jen tak na zkoušku,pustilo více lidí, nežli dříve.
Laicky řečeno,tak se nějakým způsobem reklamy do zpravodajského kanálu nehodí.Na tvrdo řečeno,tak já si nedokáži představit reklamu na zpravodajské stanici.
Dnes jsem si dal práci a hledal jsem rozdíly mezi ČT24 a Z1.
Celý pojem vysílání Z1 mi připomíná celým svým způsobem jako drahé limuzíny s neprůhlednými skly z venčí.
To vysílání ČT24 je opačné.
To by jsem zase takto neřekl. První zpravodajskou stanicí s kterou jsem se setkal a také asi tou nejznámější je americké CNN. A co je to jiného, nežli reklama, to jejich věčné předvádění různých hotelů, ve všech možných městech světa ? ( To samé by šlo říci o stanici o cestování Travel nebo o stanici o jídle, Paprika. Ty také obě předvádí a točí, jeden hotel za druhým a zdá se, že ty hotely a podobná zařízení, to všem těmhle 3 stanicím vyloženě platí.) Takže i do zpravodajské televize se asi dají udělat takové reklamy, které se tam hodí nebo s tím vysíláním mají určitou spojitost. Což samozřejmě doporučení hotelu pro novináře a zpravodajse, má. Atd.