Článek také podle mého názoru příliš nereflektuje pozici poskytovatele služby. Jistě, v prvním případě je zákazník spokojen, ale otočme to. Motiv diskuse nespočívá jen v tom, zda zpoplatnit obsah/služby, ale co toto zpoplatnění bude znamenat pro poskytovatele. Případ Bullhornu mimo jiné znamená, že bude ještě rok celý systém dotovat, protože nových subscriberů už mnoho nebude a proto nás Marku za rok nebo za rok a pár měsíců informuj o tom, jak si Bullhorn stojí. Jestli ještě mezitím nepřehodnotí svůj obchodní model a jestli nebude nabízet víc typů registrací včetně různých zkušebních období zdarma apod.
Tipnul bych si, že bude během tohoto roku postupně rozšiřovat placenou verzi o nové funkce/služby a pravidelně mne o tom informovat. Možná dokonce přijde s nějakou exklusivní výhodou pro ty, kteří přejdou na placenou verzi dřív než za rok.