Vlákno názorů k článku Jak ždímat z reklamy peníze od Jiří Rybář - Nejsem příliš velký odborník na internetovou reklamu, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2000 10:05

    Jiří Rybář (neregistrovaný)
    Nejsem příliš velký odborník na internetovou reklamu, ale trochu to sleduji, takže nejsem úplný laik. Zajímalo by mě, jestli by měl šanci na přežití model kombinovaný.
    Dejme tomu, že imaginární server XY prodává 1000 zobrazení za 500 korun. Bylo by přijatelné, aby bylo 1000 zobrazení za 250 korun a potom navíc třeba 10 korun za klik?
    Vím, že to má několik háčků, protože mohou být bannery s velkou úspěšností a bannery málo úspěšné, přesto podpoří značku. Ale jde mi o tento model všeobecně, nechci zabíhat do detailů.
    Odpoví mi někdo z opravdových odborníků?
  • 24. 11. 2000 14:34

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    No, občas se dělá něco na vámi zmíněný způsob, kdy se z části platí za objem reklamy (tedy za propagaci značky) a na druhou stranu jde serveru i podíl z prodeje, tedy přímá provize za úspěšnost. Řekl bych, že to nejvíce závisí na domluvě, protože pohodlné to není ani pro jednu stranu, místo reklamního softu se tam motá i účtařina... takže by to muselo být výhodné.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).