Jo, myslel jsem vcela.net. Všechno co říkáte je pravda. Na to okno přijdu až chvíli po tom, co se mi otevře. Přijdu na něj v době, kdy buď na něco čekám a všimnu si na liště nového okna o kterém nevím, nebo když 'vypínám internet' a zavírám okna prohlížeče.
A v tu chvili se na ne pokaždé prostě podívám. Někdy jednu vteřinu a okamžitě ho zavřu, někdy ale zaujme a věnuju mu těch sekund 10 - 20. A to už máte částečně vyhráno :-)
Nevtrdím že je to cesta jak zdvojnásobit počet čtenářů, úspěšnost budou řádově pouze procenta. Jen si myslím, že je to efektivnější a levnější metoda než Emailing. Navíc můžete oslovit o dost více lidí než emailem, kde jste omezeni počtem zaregistrovaných uživatelů.
Teď jsem se koukal na ty stránky http://www.campaignmonitor.com a nikde není možnost odeslat emaily na nějakou cílovou skupinu. Je to jen o odesílání na vlastní data, nebo koupená data. To odeslání dělá emailing.cz zadarmo, vrámci ceny za oslovení jejich cílové skupiny za 10 tis. Kč. Nemusíte tedy schánět data někde jinde a bát se, že nemáte svolení k zaslání emailů, tedy že děláte SPAM.
Pokud si pozorně prostudujete nabídkzuslužeb na www.campaignmonitor.com, tak zjistíte, že to není tak docela pravda. Mezi nabízené služby patří také zajištění přihlašovacích/odhlašovacích služeb (např. formulář na webu nebo link v mailu), možnost zaslání info mailu o tm, že vám může přijít reklamní mail s možností zvolit si jestli ho chcete přijmout nebo nikoliv atd.
ale kde je nějaká cílová skupina. Je to jen o odesílání a správě dat. Nikoli o cílové skupině a jejím využití pro oslovení. V Emailingu máte přes 100.000 lidí k oslovení. 100.000 komu můžete poslat reklamní email.
To není špatná cena, ovšem pravděpodobně oslovíte pouze zahraniční zákazníky. Ze www.seomaster.cz lze rozeslat emaily registrovaným uživatelům pouze v České a Slovenské republice. Bohužel nelze zvolit počet, rozesílá se na všech 90 000 emailových adres, ale cena za 1 email je jen 10 hal.
Pokud jste registrovaný uživatel campaignmonitor. com máte k dispozici také nástroje pro registraci nových uživatelů do databáze. Můžete si vygenerovat několik typů formulářů pro registraci, popř. je v každém mailu odkaz na zrušení registrace. Můžete tedy využít svou vlastní databázi adres, která se může doplňovat pomocí registrace jednostlivých nových uživatelů. Nicméně, campaignmonitor.com nenabízí žádnou databázi adres, je to pouze nástroj.
Já spokojeně používám službu Campaign Monitor (http://www.campaignmonitor.com). Je sice pravda, že je možné platit pouze mezinárodní platební kartou, ale za neskutečně nižší ceny než na Emailing.cz. Odeslání kampaně mě stojí $5 + 1 cent za každého adresáta. Jestliže tedy odešlu 1000 mailů, tak mě to přijde na $15 (cca. 340,- Kč). Navíc můžu používat služby typu Subscribe/Unsubscribe, velmi kvalitní monitoring úspěšnosti (počet otevření, počet nedoručených mailů, kliky na jednotlivé odkazy v mailu, počet odhlášených odběratelů atd.). Prostě je to daleko lepčí služba než Emailing.cz.
Náhodou tuhle službu znám velmi dobře, ale tím spíš bych si u nich kampaň neobjednal. Když pominu, že je drahá, tak je i neúčinná.
Lidi se tam neregistrují proto, aby se dozvěděli zajímavé zprávy, ale protože si myslí že tak vydělají. Což je samozřejmě díky jejich pravidlům nesmysl (například získané peníze se postupem času samy snižují pokud nevyděláte za měsíc dost :-). To, že na to lidi v emailu kliknou je dáno jenom tím, že nekteří věří že se kliknutí na odkaz v reklamě měří a nějak se jim započítávají. Takže kliknou ne proto, že je reklama zaujala, ale proto že si myslí že jim to přinese pár halířů na účet navíc...
Procento těch, ze kterých se stanou trvalí návštěvníci bude minimální. Pokud Vám jde jen o jednorázové zvýšení návštěvnosti, lze použít třeba www.vcela.cz. Občas to používám a nějakou úspěšnost to taky má - ale za daleko menší cenu než Emailing.
Ale nejlepší je mít dobře udělaný web aby dobře fungoval ve vyhledávačích a spolupráce s dalšímy weby s podobným zaměřením (turistika po ČR, příroda, focení) a s nimi domluvit třeba výměnu reklam, články, odkazy... Jen takhle totiž získáte návštěvníky, kteří na vašem webu naleznou něco zajímavého a budou se tam vracet.
Možná jste myslel Vcela.net, protože na české doméně se otevírá stránka pro Outlook Web Access.
Konkrétně systém Vcela.net bych vůbec nedoporučoval. Reklamní stránky se otevírají bez vyžádání a souhlasu návštěvníka jako under pop-up. Znamená to, že se otevře nové okno prohlížeče se stránkou. Toto nové okno je schováno pod aktivním oknem (odtud název under pop-up nebo pop-under; setkal jsem se s různým označením).
Začátečník si většinou nově otevřeného okna pod právě prohlíženou stránkou nevšimne. To znamená, že počítadlo stránky sice zaznamená návštěvu, ale návštěvník stránku ve skutečnosti nevidí.
Může skutečně dojít k nárůstu návštěvnosti. Jenže reklamní okno se stránkou je nevyžádané. Návštěvník si ho sám neotevřel. Domnívám se, že ve většině případů toto okno uživatel zavře.
Tímto způsobem získaní návštěvníci nejsou k ničemu. Nevytvoří si k webu žádný vztah, protože je nezajímá. Nově otevřené okno s dalším webem navíc mohou vnímat jako obtěžování (proto se pop-up reklamní okna používají jen vzácně a různě se omezují).