Na strankach emailingu je pri registraci tato vyzva:
"Některé e-maily Vás vyzvou k nahlédnutí na stránky inzerenta. Pokud tak učiníte a naleznete na Internetových stránkách inzerenta pole pro zapsání Vaší e-mailové adresy, vypište jej."
Zajimalo by me, kolik z tech registraci jdou na jeji vrub. Kazdopadne mi to dost snizuje dojem z cele sluzby.
Asi špatně čtete, ale v textu se píše, že zároveň v průběhu prvních pěti dnů si zaregistrovalo téměř 100 lidí newsletter „nové výlety e-mailem“, přičemž před reklamní kampaní se databáze zájemců o newsletter rozšiřovala maximálně o dva až tři nové uživatele denně.
Z toho grafu je jasně vidět, jak je reklama přes Emailing.cz neýhodná. Uživatele sice krátkodobě získáte, ale po ukončení kampaně vám návštěvnost zase velmi rychle klesla na původní hodnotu. Ze získaných uživatelů se k vám již nikdo nevrátil. Buď máte ty stránky tak strašné nebo jde zkrátka o *nekvalitní* uživatele. Což je u této formy reklamy typické.