Přiznám se, že jsem nepochopil smysl článku. To se na Lupě bude brzy psát o tom, jak zrušit mobil, wifi připojení, odhlásit povinné ručení, zrušit kabelovku atd?
Smysl článku vidím pro čtenáře, které nemají kvalitní právní vědomí a těch je jistě stále dost. Já jsme například osobně podal Telcomu oznámení o úmrtí (mé matky) a jejich klienta a přinesl jsem telefon. Zaměstnankyně mě tvrdila, že musím dát výpověď a po dobu výpovědní lhůty platit. Marně jsem ji vysvětloval, že s nimi žádný smluvní vztah nemám. Peníze si vzali z účtu přes SIPO, protože Česká pošta jej zablokovala vůči mě (osobě s podpisovým právem a dědicem) nikoliv vůči platbám ze SIPA. Pracovníci pošty mě vysvětlili, že SIPO jako posvátný nástroj nelze neuhradit a tak jsem pochopil, že další diskuze je zbytečná. Příběh je z Brna, pošta v Vlkova v Líšni a Telecom na ul Babákové.
Mne to naopak prislo hodne zajimavy. Zrovna v soucasnosti se s podobnym problemem potykam a pokud vam 3 ruzni operatori na infolince ct podaji 3 ruzny informace, tak je asi neco spatne.
Myslím si, že když přistupujete na nějakou smlouvu, tak je potřeba rovněž vědět, jak tu smlouvu ukončit. Od Telecomu mi připadá dost nefér, když na svých stránkách neuvádí i to, jak se s jejich službami provždy rozloučit.
Myslím si, že mám dost dobré právní povědomí, ale vždy je dobré zjistit si o věci, kterou chcete podniknout, další informace. Net je jedna z možností, jak tyto informace získat snadněji a nebo mít alespoň přehled. Takže...za článek díky.