Myslím si, že když přistupujete na nějakou smlouvu, tak je potřeba rovněž vědět, jak tu smlouvu ukončit. Od Telecomu mi připadá dost nefér, když na svých stránkách neuvádí i to, jak se s jejich službami provždy rozloučit.
Myslím si, že mám dost dobré právní povědomí, ale vždy je dobré zjistit si o věci, kterou chcete podniknout, další informace. Net je jedna z možností, jak tyto informace získat snadněji a nebo mít alespoň přehled. Takže...za článek díky.
Smysl článku vidím pro čtenáře, které nemají kvalitní právní vědomí a těch je jistě stále dost. Já jsme například osobně podal Telcomu oznámení o úmrtí (mé matky) a jejich klienta a přinesl jsem telefon. Zaměstnankyně mě tvrdila, že musím dát výpověď a po dobu výpovědní lhůty platit. Marně jsem ji vysvětloval, že s nimi žádný smluvní vztah nemám. Peníze si vzali z účtu přes SIPO, protože Česká pošta jej zablokovala vůči mě (osobě s podpisovým právem a dědicem) nikoliv vůči platbám ze SIPA. Pracovníci pošty mě vysvětlili, že SIPO jako posvátný nástroj nelze neuhradit a tak jsem pochopil, že další diskuze je zbytečná. Příběh je z Brna, pošta v Vlkova v Líšni a Telecom na ul Babákové.
Mne to naopak prislo hodne zajimavy. Zrovna v soucasnosti se s podobnym problemem potykam a pokud vam 3 ruzni operatori na infolince ct podaji 3 ruzny informace, tak je asi neco spatne.
Přiznám se, že jsem nepochopil smysl článku. To se na Lupě bude brzy psát o tom, jak zrušit mobil, wifi připojení, odhlásit povinné ručení, zrušit kabelovku atd?