Taktez premyslim kde autor vzal informaci o registraci min. 90s na asterisk. Asterisk zvladne bez problemu 300 pobocek s registraci po 30s, akorat na to musi clovek nasadit o neco lepsi zelezo nez PC za 6.000,- ...
To sestavovani jednoho hovoru za 300 s, to se bavime o verzi 1.0 s PRI kartou od NONAME vyrobce a na stroji 800MHz s 512 ramkou? V soucastne dobe jsme uz trosicku jinde...
Autor by mohl na rovinu priznat, ze pochazi z firmy, ktera vyvinula software k asterisku konkurencni. Samozrejme gratuluji k tomu, ze na prvnich ctyrech mistech se umistili operatori, kteri nasadili jejich software. Ale jedovate poznamky o asterisku si klidne mohl odpustit, protoze tomu, ze asterisk pretizite, kdyz mu date spojit vice nez jeden hovor za 300 s veri asi jen autor sam.
Ten kdo tady argumentuje spolehlivosti pevne linky by tak nemel cinit na zaklade toho, ze si nevsiml, ze mu nejde telefon. Prvni relevantni zacinaji byt az logy ISDN ustreden, ktere poznaji ztratu synchronizace s telefonni siti. A k te dochazi, ne kazdy den, ale parkrat rocne se i ustredny telekomu reloadnou a nebo tam neco zaskripe, treba kdyz davaji na vedlejsi par ADSL uzivatele.
Vyznamnym benefitem VoIP reseni je jeho flexibilita, pridani pobocky neni o nakupu karty se 64 linkami za dlouhe penize. Komponenty jsou casto bezne PC/serverove, nemusite resit dostupnost nahradnich dilu, ktera neni u beznych ustreden, ktere ma spousta firem, nijak valna.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).