Vlákno názorů k článku Jaké je nové ADSL (od Českého Telecomu)? od Michal - >> Požadavek navýšení rychlosti si můžete také od 1.2.2006...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2006 23:10

    Michal (neregistrovaný)
    >> Požadavek navýšení rychlosti si můžete
    také od 1.2.2006 zadat sami na www.internetexpres.cz v aplikaci Moje
    konto, kde po rozkliknutí deatilu aktivní služby najdete odkaz na
    Změnu služby.

    To je lez. Zkousel jsem, ale zmena nebyla mozna. Tak jsem volal na bezplatnou linku, jestli mi muzou zmenit rychlost. Operatorka me rekla, ze to muzu provest pres konto vyse uvedenym postupem. Nechal jsem se podrobne navest, a nakonec jsme dospeli k tomu, ze to nelze. Tak me rekla ze musim znat referencni cislo, aby me sluzbu mohli zmenit. Zjistil jsem si cislo, a po dalsich 10-ti minutach se konecne dovolal. Najednou uz referencni cislo nepotrebovali, ale dozvedel jsem se ze me internet zrychli, ale az za 15 dnu, protoze maji problem se zavadenim noveho systemu (myslim dokonce operacniho:-)). Kdyby to trvalo vice jak 15 dnu, mam radeji zavolat.
    Tak je me jasne ze nic neudelali. Je to naprosto nespolehliva firma. Pri koupi modemu me poslali spatny modem. Kamaradovi zase poslali jiny modem, nez si objednal.
  • 31. 1. 2006 14:46

    anonymní
    Dotal jsem od Telecomu odpověď přesně ve stylu: ptejte se na co chcete, my Vám odpovíme na co budeme chtít my.je to zhola zbytečné se zatěžovat nějakou diskusí. Kdo chce, ať čte:

    děkujeme za Váš dotaz.

    Český Telecom v souvislosti se službou Internet Expres navýšil
    rychlosti pro nové zákazníky, ale současně plánuje navýšení rychlostí
    i u stávajících zákazníků. O navýšení rychlosti bude každý stávající
    zákazník předem informován dopisem. Navýšení rychlosti závisí na
    technických parametrech linky. Požadavek navýšení rychlosti si můžete
    také od 1.2.2006 zadat sami na www.internetexpres.cz v aplikaci Moje
    konto, kde po rozkliknutí deatilu aktivní služby najdete odkaz na
    Změnu služby.


    V případě jakýchkoli dotazů k užívání či provozu služeb,
    poskytovaných naší společností, nás prosím kontaktujte na bezplatné
    lince Telefonického centra služeb 800 123 456 .
  • 29. 1. 2006 1:04

    Puchta (neregistrovaný)
    Ja jim nedavno volal a migrace pry bude probihat ve dvou vlnach... samozrejme, ze pod pojmem "migrace" plati jen pro soucasne zakazniky a pry kdyz si zazadate o zmenu rychlosti lajny tak to provedou do 3-5ti dnu.
  • 28. 1. 2006 19:07

    anonymní
    Poslal jsem na Telecom následující dotaz a jsem zvědav, jak odpoví:Dobrý den, ve Vašem sdělení jsem našel matoucí pojmy. Porovnejte se mnou: V úvodu Vašeho sdělení pravíte, že:"Společnost ČESKÝ TELECOM razantně zvyšuje rychlost u svého vysokorychlostního připojení INTERNET EXPRES. Od 1. února 2006 noví uživatelé tak mohou začít surfovat až čtyřikrát rychleji než nyní při zachování cen. Zároveň svým stávajícím zákazníkům automaticky také navýší až čtyřikrát rychlosti zdarma." V další části Vaší zprávy je:"Na zvýšení rychlosti připojení se mohou samozřejmě těšit i stávající klienti ČESKÉHO TELECOMU. „Našim současným zákazníkům bude automaticky navýšena rychlost připojení při zachování ceny. O podrobnostech budou všichni zákazníci v průběhu března informováni,” poznamenal Martin Žabka, tiskový mluvčí společnosti." Znamená to, že změna rychlosti bude pro stávající zákazníky od 1. února, nebo v průběhu března? Zároveň pro mne znamená ve stejný časový okamžik a s tím určitě po jazykové stránce nemůžete mít námitku ani Vy. V každém případě to znamená, že Vaše zpráva je matoucí! K tomu by mne velice zajímala přesná a jednoduchá odpověď. Ve druhém případě mám dotaz, že pokud se změní ceník a bude změna od 1. února ,konkrétně pro moji osobu, který má rychlost 128/64 nebudu dostávat to, na co budu mít podle ceníku nárok a budu mít rychlost 4x menší, než bych měl podle ceníku nárok. Budu platit do doby zvýšení rychlosti 4x méně? To je další část dotazu. Jinak jsem toho názoru, že zvyšování propagované rychlosti mohlo začít u stávajících zákazníků postupně již od začátku roku a následně k pevnému datu u nových zákazníků. Odbytové ceny jste svým velkoodběratelům sdělili již před koncem roku, pokud jsem na netu četl dosti pozorně. A myslím si, že takovouto politikou si zákazníky nezískáte, ale spíše je Vaším chováním budete odrazovat a ti budou hledat jiné alternativy. Těším se, že získám alespoň trochu konkrétní odpovědi na moje tři otázky.
  • 28. 1. 2006 17:43

    mungo (neregistrovaný)
    Asi násbude víc ...
    On chce ten ČTc napřed nalákat nové zákazníky (zvýšení tržeb) a potom ... teprve ... možná ... uspokojí ty současné - pokud mu neutečou.
  • 27. 1. 2006 13:59

    ASTERiX (neregistrovaný)
    Docela by me zajimalo, proc novi zakaznici budou moci nove rychlosti vyuzivat od 1. unora a ti, co uz ADSL od CTc maji, az nekdy od brezna... Jsem jediny, kdo to nechape?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).