Vlákno názorů k článku Jaké Vánoce očekávají české e-shopy? od AHA - V druhé půlce listopadu jsem na Vltavě bláhově...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2006 10:08

    AHA

    V druhé půlce listopadu jsem na Vltavě bláhově objednával CD s pohádkami. Server byl příšerně pomalý, obtížně naplněný košík mi vysypali, při přihlášení v průběhu objednávky do košíku kreativně a především tiše připojili zboží z opuštěného zářijového nákupního košíku, což korunovali informací o neprovedení on-line platby po jejím úspěšném odeslání z eBanky. Na moji stížnost odpověděla slušně, mile a naivně paní Huttová slovy:

    Předem se vám omlouvám za všechny problémy spojené s vaší objednávkou, nyní v předvánočním čase u nás nakupuje neuvěřitelné množství zákazníků, proto naše stránky jednou tak pomalu a s chybami. Ještě jednou se vám za tuto nepříjemnost omlouvám.
    Co dodat? Snad jen čtenáře požádat, aby servery společnosti Vltava Stores zbytečně nezatěžovali svými přístupy nebo dokonce objednávkami.
  • 3. 12. 2006 23:00

    Tayto (neregistrovaný)
    U jine spolecnosti by okamzite naklusal spravce pridat dalsi stroje uz v rijnu. Protoze da rozum ze takhle prichazeji o zakazniky. Konkurence je velka.
    Ono je hrozne zajimavy ze se vsichni divi proc je to o vanocich tak pretizeny.
  • 4. 12. 2006 16:58

    Ano (neregistrovaný)
    Mam naprosto stejnou zkusenost s Vltavou. Dostupnost zbozi 4-7 pracovnich dnu, osobni odber mel byt dnes, co o to, ze tato lhuta byla jimi maximalni, ale jeste ji pretahli a jejich server chodi desne.
    Jak se muzou nazyvat Vltava Stores - Internetový obchodník roku 2006 a 2005, to fakt nechapu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).