Vlákno názorů k článku Jakého spotřebitele oslovujete? od Jiří Navrátil - Ještě bych rád věděl, jakým způsobem naše věhlasné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2001 8:22

    Jiří Navrátil (neregistrovaný)
    Ještě bych rád věděl, jakým způsobem naše věhlasné internetové mediální agentury spolupracují s "normálními" mediálkami TEĎ NA PODZIM, kdy se tvoří velké marketingové rozpočty na příští rok. (Drobné nechceme, že jo?? :-))))


    - jika -
  • 8. 11. 2001 11:25

    Insider (neregistrovaný)
    Dobry den, nejsem si jist zda Lupa je to nejvhodnejsi medium k diskusi o reklame na internetu, nebot zde dle meho nazoru chybi ti, kteri rozhoduji o tom kam penize pujdou primarne a temi jsou prave klienti. Nicmene je dobre je mozna dobre, ze se tento clanek objevil. Proc je na internetu malo reklamy? Duvod je nasnade internet je zcela nove medium, napriklad v provnani s novinami a tv ktere jiz existuji desitky let a tak jeste nestacilo vytvorit takovou masu ctenaru a hlavne ziskat duveru tech, kteri penize do reklamy investuji zadavatelu. Snazime se sice presvedcit ruzne klienty, kteri pro zatim na internetu neinzerovali, ale mnohdy proste radeji zustavaji u klasickych forem reklamy tv, press, outdoor, protoze zasah je vyjde levneji nez na internetu, kde jeste jim zname medialni mechanismy nefunguji. Proto je dulezite aby se internet primarne zviditelnil v ocich zadavatelu jako medium, ktere neni okrajovou casti mediamixu, ale jeko plnohodnotne medium, ktere se mediamixu vyplati zarazovat. Nicmene proto je tak dulezita otazka kvalitniho vyzkumu napriklad SPIR a IDot, ktere by meli napomoci lepsimu planovani medialkam, ktere diky kvalitnim datum budou schopny presvedcit klienty, ze na internet ma cenu jit.

  • 9. 11. 2001 12:39

    GoldenBoy (neregistrovaný)
    Zdravím účastníky debaty a autora článku zároveň. Myslím, že je z něj patrné jedna věc. A to sice nedostatečná vůle proniknout do podstaty problému. Tou je stále ještě nedostatečná penetrace Internetu v ČR. Dokud se dostupnost a sledovanost nepřiblíží TV nečekejme, že výrobce čokolády Geisha a jemu podobní bude platit provozovatelům serverů (resp. jejich zástupcům)jejich ceny. Je to o číslech a o businessu, nikoliv o pocitech a emocích a současná čísla pro giganty přesvědčivá prostě nejsou (i přes dobré vyhlídky). Smiřme se s tím a berme to jako fakt, se kterým se snažme něco v reálu udělat spíše než takto "prázdně" akademicky plkat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).