A pokdu se nedohodnete - pak "pozadovat" muzete jen to, na co mate ze zakona narok - a to, alespon pokud dokazu posoudit, papirova forma dokladu neni. V zakonech o ucetnictvi a DPH se alespon o nicem takovem nemluvi. Na druhou stranu, vystavitel vam samozrejme nemuze predat doklad "nemoznym" zpusobem - tedy faxem, kdyz nemate fax, emailem, kdyz nemate email, namalovany v Corelu, kdyz nemate tenhle program ...
A co se tyce razitka a podpisu - ne, razitko tam skutecne byt nemusi. Vy jako firma zadne razitko mit proste nemusite. Mimochodem - povinost "razitka" tu neexistovala dokoce ani za socialismu. Ale podpis, podpis, ten tam byt musi. Prectete si zakon o ucetnictvi. Na dokladu musi byt podpis ucetni, ktera doklad zauctovala - tedy VASI ucetni. No, vlastne nemusi, existuji i alternativni zpusoby. V zadnem pripade tam ale nemusi byt podpis vystavitele.