Blbost. Pravidla budou přitvrzovat. Létám od roku 1986 a neustále přituhuje. Jakákoliv záminka se hodí. Nejraději by každé, i to nejmenší letiště, oplotili žiletkovým drátem a opatřili komandosem. Ze zákona. A provozovatelům jen rostou náklady... Co se týká rozdělení vzdušného prostoru máme ho snad nejrestriktivnější v Evropě ....
Přituhuje všude a všechno. Za totality nesměl požít alkohol řidič motorového vozidla nebo tramvaje, dneska nesmí ani cyklisté a pomalu ani chodci. Opět za totality - tátu jako již staršího důchodce přesvědčili, aby dělal vrátného ve velkoskladu; k této funkci náležela pistole, což se tátovi jakožto prvorepublikovému vojákovi líbilo. Pochopitelně nebylo třeba mít zbrojní pas. Atd., atd.
Nakolik byla dřív rozšířena cyklistika? Většina lidí jezdila na kole do práce a do obchodu. Předpokládám, že rekreační cyklistiku provozovalo minimum lidí. Cyklostezky v podstatě žádné nebyly. Vzhledem k tomu, že i aut bylo mnohem méně, byla i menší pravděpodobnost nehody s opilým cyklistou.
Pokud má přituhovat, tak stejným metrem pro cyklisti i chodce, kteří jsum taktéž účastníky silničního provozu.
Nevím jak v době minulé, ale v současnosti by se zbraň stejně bál použít, aniž by se nemusel bát následného vyšetřování, zda toho zloděje ve skladu opravdu zastřelil oprávněně.
Ja jsem jenom rad ze patrime do jedne z mezinarodnich organizaci resp. jsme zakladajicim clenem ICAO. A ze UCL se sklada zatim z rozumnych lidi s profesinalnim chovanim (az na vyjimky).
Protoze jinak by uz normalni smrtelnik na ten pilotak vubec nedosahl. A musel by delat snad 1st medical check a cekat na 18let jen kvuli blbemu padaku nebo vetroni.