Vlákno názorů k článku Jaký byl obrat Mobil serveru? od INFOJET - Přes 9 milionu - to už stojí za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 3. 2000 16:28

    INFOJET (neregistrovaný)
    Přes 9 milionu - to už stojí za ničení spammingu a spammerů a jejich pomlouvání. Namísto , aby si mohl každý realizovat reklamní kampaň s minimálními náklady jak pro něj , tak pro příjemce mailu
    (samozřejmě jen za jasných pravidel, maximální dohodnuté velikosti spamu a jasné identifikace odesílatele adt.) se vyhazují prachy za odporné a rušivé bannery - maslíte si , že jsem spokojen když se mi na obrazovce objeví banner a ne něm nápis HOVNO.
    odpovídám HOVNO a BOJKOT všech společností, které k reklamě používají bannery.


    ZAČÍNÁM OFICIÁLNĚ PODPOROVAT SPAMMING, JAKOŽTO REKLAMU, KTERÁ JE A MŮŽE BÝT CÍLENÁ, NEPRZNÍ WWW STRÁNKY A VE FINÁLE SETŘÍ PROSTŘEDKY UŽIVATELŮ INTERNETU

    SROVNEJTE SE VELIKOST SPAMŮ, KTERÉ JSTE DOSTALI ZA POSLEDNI MĚSÍC S OBJEMEM "SRAČEK" (S PROMINUTÍM) REKLAMNÍCH BANNERŮ, KTERÉ ZŮSTALI V CACHE VAŠEHO INTERNET BROWSERU.
  • 30. 3. 2000 17:22

    Marek Hajek (neregistrovaný)
    Mam obavu, ze je srovnavano nesrovnatelne.
    Web prostredi je jeste stale predevsim otazkou grafiky a jako takove nabizi uplatneni reklamy v graficke podobe. Je veci majitelu serveru a www aplikaci, jaky typ banneru nechaji zobrazit a jestli jej vubec zobrazi!!!
    V BillBoardu.CZ mame zkusenosti s pravidelnym uzivanim cca 5000 banneru a snazime se vsechny kontrolovat (minimalne pri schvaleni) a vyhybame se bannerum, ktere propaguji stránky a/nebo jsou primo reklamními proužky s erotickým obsahem, nebo obsahem jenž porušuje platné zákony ČR a/nebo jsou "nevhodne, neslusne..." (subjektivni stanovisko).
    Dobre vyrobeny banner je dnes v podstate na urovni jak kvalitni graficke a obsahove tak i velikostne v kB a neni na skodu www strankam.
    Naproti tomu spam je diky neetice mnohych uzivatelu internetu nocni murou predevsim modemem pripojenych lidi, kteri nemaji nastroje k prohlizeni posty pred stazenim a plati diky spammingu mnohdy velke castky monopolnimu Telecomu. 20kB banner nikdy nezatizi tolik, jako spam-mail s 1MB prilohou. Ale i uzivatele na pevne lince obtezuje spamy mazat z dosle posty.
    Prograsivni metodou je opravdu reklama zasilana se souhlasem do e-mailu, ale to jiz neni spam.
    Mam obavu, zda nazor uvedeny ze strany INFOJET nema prvek zavisti. Mobil server neudelal nic spatneho - jen kvalitne zurocil svou praci a ukazal jednu z cest profi vyuziti internetu.
    Ahoj Marek
  • 30. 3. 2000 18:44

    MK (neregistrovaný)
    Abychom byli presni. Kolikrat za den/tyden prijde e-mail s megabajtovou prilohou ? Kolikrat za tu dobu stihnete zobrazit 20 KB banner ?
    O kvalite banneru, zvlaste tech, ktere zobrazuji vymenne systemy, bych radeji pomlcel :-)
  • 31. 3. 2000 9:04

    Vaclav Dvorak (neregistrovaný)
    Take nemam rad bannery, ale z neceho ty servery zit musi a pokud vim, zatim nejak nikdo nevymyslel nic lepsiho. (Zajimavy namet na clanek: jsou jeste nejake jine obecne pouzitelne zpusoby vydelavani serveru, nez prodej reklamy? Hm, asi ne...) Koneckoncu, v televizi z reklamy take nejsme nadseni, ale nejak to stravime. Spam mi vadi snad jeste vic, i kdyz ho nedostavam nejaka extremni mnozstvi.

    Zajimala by me jedna vec: co mate proti bannerum, propagujicim eroticky obsah. Tohle je velmi rozsirene a ja stale nechapu, co proti tomu kdo muze mit. Nepredpokladam, ze byste v BillBoardu drzeli celibat...
  • 31. 3. 2000 14:19

    Marek Hajek (neregistrovaný)
    Ahoj
    predevsim nedrzime celibat (-:
    Nejvetsi problem erotickych banneru:
    - neprijatelne pro umisteni na komercnich serverech, web strankach, ale i osobnich strankach... (asi by nas nepochvalila zadna z firem, ktere nas zobrazuji, kdyby napr. na jejich strance obchodniho profilu firmy byl zobrazen banner s erotickym obsahem
    - eroticke weby znehodnocuji auditovane statisticke udaje, protoze nemaji zadnou vypovidajici hodnotu reklamne-financni, prestoze maji velkou navstevnost (servery) a uspesnost kliknuti. Pro reklamni agentury a zadavatele reklamy obecne jsou nepouzitelne (samozrejme mimo bussines v oblasti erotiky).
    Marek
  • 30. 3. 2000 21:41

    Hynek Med (neregistrovaný)
    Nikdo vás přece nenutí číst servery, na kterých jsou bannery.
    Spam ale dostáváte, i když nechcete. A ještě jsem nedostal
    žádný spam, který by mi byl k něčemu užitečný.
  • 31. 3. 2000 0:39

    Michal Zálešák (neregistrovaný)
    Vážený pane,
    co se týče Vašeho komentáře, musím Vám bohužel sdělit, že se mýlíte. Ano, některé spamy jsou pouhé textové anotace, ale plno z nich obsahuje velké grafické a textové přílohy jdoucí do MB.
    Nevěříte??
    Během jednoho týdne dostávám takovou stížnost minimálně jednu, takové spammy jsou podle mého o poznání zrůdnější věc než více či méně kvalitní bannery.

    Toť můj názor.

    S úctou,
    Michal Zálešák
    správce Antispam.cz
  • 31. 3. 2000 10:40

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Vaše reakce i "směšná" kampaň je poněkud krátkozraká. Z čeho mají žít servery, které defacto poskytují svým čtenářům obsah zdarma, když ne z bannerů? Lidi, kteří píšou Mobil server a další velké česke zpravodajské servery, jakožto servery poskytující služby, musí z něčeho žít a proč tedy nezúročit to, že udělali dobrej server, o kterej je zájem, proužkovou reklamou, která jim přináší obživu? Ne každá taková společnost má svou vlastní službu rozesílající spammy, ale každá z nich má možnost udělat nabídnout klientovi reklamní proužek, který vidí každý čtenář stránek. A vlastně jedinou částkou, kterou při čtení těchto serverů zaplatíte, je poplatek Telecomu za natažení onoho banneru. A vězte, že nechcete-li, aby se internet dostal o několik let zpět do pravěku, kdy přístupy na podobné servery byly placené, budete muset tyto bannery překousnout. Nebo se stát sponzorem serverů, které čtete a vadí vám na nich bannery, abyste jim mohl zaplatit zisk ušlý ze zobrazování těchto proužků a zároveň zaplatit náklady, neboť ani připojení k internetu, hardware, režijní poplatky a lidé, kteří na serveru pracují, nejsou zadarmo!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).