Dvě nové celoplošné televize, obě u Pařízka
Pouze dvě zcela nové celoplošné televizní stanice vstoupily v letošním roce do pozemního digitálního televizního vysílání v Česku. Pokud tedy počítáme za celoplošnou tu televizi, která signálem pokrývá alespoň 70 procent populace České republiky. Začátkem června spustil provozovatel lidové Šlágr TV, vydavatelství Česká Muzika, druhý televizní kanál Country no. 1. Oproti Šlágru tentokrát nezvolil za distributora signálu České Radiokomunikace (Šlágr vysílá v jejích celoplošném multiplexu 3), ale konkurenční společnost Digital Broadcasting a její multiplex 4. První česká country televize tak zakotvila v sítích Radima Pařízka (a před několika dny spustila samostatné pásmo TV Písnička pro děti).
A rovněž u Pařízka začala koncem září vysílat i druhá letošní celoplošná televizní novinka, dokumentární kanál Kinosvět. Jen se neobjevila v multiplexu 4, který je už plný (volné jsou už jen některé regionální programové pozice), ale v Regionální síti 7, kterou provozuje další Pařízkova společnost Progress Digital. Za Kinemsvět stojí ostravská mediální skupina Mediapoli Leoše Pohla, která provozuje placené kanály CS Film, CS Mini a Horor Film, ale také středovlnné Rádio Dechovka, internetovou videopůjčovnu Filmpost.cz a nejnověji také placený internetový Magazín Universe. Pro Leoše Pohla je Kinosvět prvním volně šířeným televizním programem, jehož obchodní model stojí na prodeji klasické televizní reklamy a teleshoppingu.
Po krátkou dobu si Gebauer znovu vyzkoušel vedení celé firmy i úseku financí, ale na podzim České Radiokomunikace vybraly za nového finančního ředitele Víta Vážana, dlouholetého šéfa financí na Nově. Tam tvořil nerozlučný tandem s generálním ředitelem Janem Andruškem, který nyní pro České Radiokomunikace externě zajišťuje právní služby. Nástupem Víta Vážana do vedení firmy se dá očekávat další prohloubení spolupráce Českých Radiokomunikací s advokátní kanceláří Jana Andruška.