1) muzete si dat kod do stranky treba 1000x a pocet sessions tim neovlivnite. Ovlivnite pocet pristupu, coz je hodnota pouze pro vas a je videt jen v podrobne statistice. Takze kdyz si chce nekdo znicit vlastni statistiku, at si poslouzi.
2) stranky, ktere se pokousi podvadet, jsou okamzite po upozorneni vyrazovany. Jiste chapete, ze system kontroly nelze nejak automatizovat, takze to opravdu zalezi na upozorneni ostatnich uzivatelu. Nastesti podobnych blbecku neni mnoho a drtiva vetsina vyuziva sluzbu tak jak ma.
Z vaseho clanku vyplývá hluboká neznalost Navrcholu - není zadné svidnlování, když se date kod na vsechny stránky serveru, nevím, že by v pravidlech Navrcolu bylo napsáno, že kod musí být pouzte na uvodni stránce a nikde jinde.
Mozna by jste si mohl vytvorit nejakou stranku - treba ve wordu, ci frontpage :o)) a vsechno si predem vyzkouset, co rikate?
Podvadeni spociva vetsinou v tom, ze stranky umisti pocitadlo vicekrat na jednu stranku (Viz Czech Warez) a pripadne jeste otevrou javascriptem dalsi okenko ve kterem jsou dalsi ctyri pocitadla. Asi by to slo nejak detekovat, ale bylo by to docela obtizne. Resp. obtizne by bylo rozlisit jestli to je podvod nebo ne, nicmene by autori mohli toto detekovat a podezrele servery kontrolovat.
Vždyť není pravda to, co tu vyprávíte Vy.
Kód Navrcholu se samozřejmě nepoužívá jen v titulní stránce, ale lze ho s výhodou použít libovolně i v jiných stránkách téhož serveru. Jestli vážně věříte tomu, že právě umístěním kódu do více stránek zvýšíte třeba takové sessions (a že to je podvádění), pak tomu asi vůbec nerozumíte. Já se rozhodně nepovažuji za člověka v této věci věci obzvláště znalého, ale tohle vím jistě!
Vždyť to tak není. 1: navrcholu neodfiltruje robotky, vlastní adresy, prostě jenom inkrementuje počitadlo pokaždé, když někdo/něco/někde požádá o stránku. 2: navrcholu je tu kvůli titlepages. Přitom jsou servery strašně různě strukturované, někde dělá titlepage 5%, jinde 50% návštěvnosti, někde lidé chodí přímo na URl, která není titlepage, a tak je navrcholu neodchytí.
3: některé servery na navrcholu švindlují, bo si dají kód na své různé stránky a nejenom na title. Pokud by někdo jó chtěl na svém serveru nakroutit na navrcholu 20 000 bodíků denně, nedá mu to ani tak moc práce - a bude "v první pětce".
Pravdu má Dan Dočekal, stoprocentně: Media Metrix a jemu podobné systémy, nic jiného. Doufám ale, že s tím Taylor Nelsen přijde, to nejsou amatéři, i když to se současným čížkovým auditem zatím moc neumějí.
Mně není zcela jasné, proč používat drahé služby jako Audit, když prakticky to samé poskytují služby typu Navrcholu.cz. Jejich statistiky se mi zdají perfektně propracované a je jasně na první pohled vidět co měřím, třeba takové session - což se mi zdá jako jeden z nejvěrohodnějších ukazatelů, jaké dnes máme k dispozici.
Navíc jsou tyto služby zcela zdarma a také zcela důvěryhodné z toho pohledu, že "audit" provádí zase nějaká třetí nestranná instituce a těžko se zde může něco falšovat - vyjma případů přímé domluvy s provozovatelem, což je samozřejmě možné i u DCCI. Proto také výše zmíněné řádky neplatí např. u serveru Root.cz
A ješte jedna věc. Myslím si, že je velice smutné, že internet obecně nemá něco, pomocí čeho by se dalo jednoznačně zjistit, kolik lidí na server xy vážně přišlo (právě kvůli různým firewallům, proxy-serverům apod.). Giganti internetového světa by se měli zamyslet a vyplodit nějaký zcela nový a převratný způsob měření opravdu UNIKÁTNÍCH přístupů (trěba něco na bázi cookies).