Je zajímavý, že v době počítačů, kdy si zákazník sám může nastavit skoro co chce, má O2 problém s řízením balíčků. Jak to tedy dělají ostatní (SkyLink atd) ? Nebo je to v neschopných lidech ?
Samozřejmě je jednodušší udělat 3 tarify a konec. Přeci náš zákazník je až na 2-3 místě. Pro O2 je jejich TV až někde na chvostu, takže si s tím nebudou dělat problémy.
Co taky chtít po zkostnatělém kdysi Telecom komačovském arogantně dominantním... Dříve jste čekali i x měsíců až roky než laskavě vám přidělili číslo... To nemluvím raději o té jejich zákaznické lince kde ten služebníček šéfů jen jak robot mele svý a nic nezařídíte... a emaily mají nastavené tak, že vám na reklamační kritiku sice odpoví ale vy zpětně už nemůžete protože to je automat... Musíte znovu na zákaznickou linku kde dokola melou naučené svý o nesplnění klienttských organizačních obchodních podmínek který se taky mění jak na běžícím pásu, že se dostavají do konfliktů s různými kontrolními úřady... V mobilech vám O2 vnutí to co jste si vůbec nevyžádali... či vás oškubou na tarifech hovorů nebo nyní byla i žaloba za net (dřive vám ho zpomalili, teď vás úplně odstřihnou do dalšího měsíce - řešil to soud)... Když u předplacenek nevoláte jak mourovatí tj. nenabíjíte dle nich až i měsíc dopředu před upozorněním, že vám končí lhůta od posledního vložení peněz... tak vám vše ukradnou a majitel Kelner si vše odveze jak prasklo do daňových rájů... Takže ani u těchto "balíčcích" tv programů se není čemu divit, že se chová dominantně vůči svým klientům kteří by si chtěli platit jen za to co nejraději sledují a vše ostatní je nezajímá... přesto je jim naůčtováno...
Technicky dnes lze cokoliv ale lidsky ne... když se úmyslně arogancí moci nechce...