Vlákno názorů k článku Jan Barta investuje 500 tisíc dolarů do barevných životopisů Resumesimo od nesouhlasím úplně - omyl, reklama na špatných místech může firmě i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 8. 2011 12:02

    nesouhlasím úplně (neregistrovaný)

    omyl, reklama na špatných místech může firmě i uškodit

  • 26. 8. 2011 9:20

    Jiří Kuneš (neregistrovaný)

    Jan Barta je v podstatě obchodník s trafficem. Má traffic (tj. statisíce brouzdajících lidí) a snaží se ho přetavit na peníze.

    Když má tematický traffic "lidé co hledají práci", tak je pošle na tenhle projekt a vyvaří víc, než kdyby tam měl AdSense nebo něco podobného.

    A jak už tady někdo zmínil, to je přesně těch virtuálních "investovaných" 500 000 dolarů. Z toho plyne rada pro ostatní - máte stránku, která konvertuje? Kontaktujte pana Bartu!

  • 26. 8. 2011 8:11

    David Grudl

    Jestli dobře počítám, při 10 Kč za klik zaplatím za 100 kliků rovných 1000 Kč. Při 3% konverzním poměru mi 3 lidé zaplatí $20, tedy $60, což je cirka 1020 Kč. Platební kanál něco stojí, minimálně 3 % za platbu kartou, což dostává zisk pod náklady. Je to tak, jde o ztrátový projekt?

    Moc se mi nezdá, že by u projektu postaveném na takovémto principu mohla fungovat síla „word-of-mouth“, tj. reklama bude asi i nadále primárním zdrojem zákazníků.

    Nevím, jak přesně Jan Barta podniká, ale pokud kupříkladu hledá vydělávající obsah pro své domény, mohlo by tohle být zajímavou alternativou reklamy. Ale to už brousím hodně mimo svůj rozhled.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).