to uz tady rovnou muzete delat rozhorov s ruznymi prodavaci zazracnich vodicek, ti take dokazi vydelat hodne penez, a umi zhruba to same co p. Barta.
Ocenuji rozhovory s odborniky, kteri maji co rici, i kdyz sve znalosti nechteji, nedokazi monetizovat ....
Druha vec je, ze diky spekulantum je prakticky nemozne registrovat nejake existuji jmeno pro svuj projekt, vsechny mozne i nemozne konbinace totiz v drtive vetsine vedou k spekulantum. p. Barta! Vy kurvite trh. Zkuste prijit s nejakou inovaci ....
Viktore, zkuste si projit profil firem JB. Snad vsechny uvedene firmy nabizi nejake oborove inovace a jsou casto leadery a prukopniky trhu.
Elephant Orchestra - klientem lead-gen divize jsou velke banky, pojistovny, cestovky - tj. velmi seriozni partneri a seriozni a zajimavy produkt
Elephant Traffic - v podstate vytvoril uplne novy trh
Crazy Tomato - formuje trh mobilniho marketingu v CR cca od roku 2006
ePojisteni - nejvetsi online pojistovaci portal v CR - uspora pro vetsinu ridicu, vyznamne inovace produktu
atd. atd.
technologicke inovace prosim, nemyslim ze lupa je ekonomicke periodikum, kam tento rozhovor asi patri. p. Barta ma jiste spoustu ekonomickych produktu, ale nevidim v tom ani za mak inovace z pohledu IT. to je ta value-added ktera tam neni a nebude.
Jeste zajimavejsi je pocet obdivnych a obranych reakci pod timto clankem, asi jsem ze stare skoly ...
"velke banky, pojistovny, cestovky - tj. velmi seriozni partneri"
No to jsem se po dlouhé době zasmál. Promiňte, ale slova "pojišťovny, velké banky a cestovky" mi jdou ke slovu "seriózní" asi jako moje babička a baseball :).
Jinak vím, jak jste to myslel, jen mě to prostě pobavilo :).