Tak jsem si s chutí přečetl článek. Celé podnikání Elephant orchestra je opravdu zajímavé a chtěl jsem se stát zákazníkem u stamilionové, moderní, průbojné, dynamické společnosti. To vše bez ironie, tak na mně prozatím působili a pokud někoho neokrádají, tak jim fandím. Šel jsem na jejich stránky, kde byl opravdu problém se proklikat k založení reklamní kampaně. To co jsem možná někde přehlídl bylo nějaké upozornění, že jejich služby jsou zásadně pro US klienty. Jinak si u české společnosti nevysvětluju chybějící češtinu. Po založení reklamní kampaně, která nejistě naznačuje slabší cílení na české uživatele internetu, jsem rozhodl do Elephantu zavolat. Mohlo by se mi totiž stát, že jim pošlu peníze a následně mi sdělí, že český reklamní prostor neexistuje. Tak tedy v 8:30 volám na dvě různé pevné linky a nikdo je nezvedá. V 9:30 jsem se dovolal a můj dotaz s Elephat Trafficem recepční předala na personální oddělení, které po zjištění, že u nich nehledám práci, informovalo, že mám zavolat po 10:00 hodině. Volám ve 12:00 recepční mi sděluje nové telefonní číslo. Ihned jej tedy vytáčím a telefon zvedá aglický mluvící pán, kterého tedy nenapadne se mě zeptat, zda nejsem schopen vyřešit dotaz v angličtině a předává mě nekompetentní slečně, která mi sděluje, že mám zavolat ve 14:00. Patálie, která budeme mít pravděpodobně za cíl sdělení, že nejsem vhodným inzerentem ještě neskočila. Obrat mojí firmyje v desítkách mil. a do reklamy dáváme statisíce a myslím, že nejsem jediný, kdo by raději dostal odpověď na svou otázku ihned a nechce s nejistotou výsledku čekat dny na mailovou odpověď. Jsem a podle podobného a dalšího příkladu jsem trpělivý člověk, ale jiní tak trpělí nejsou.