podle mých informací se v EU chystá rámec na konsolidaci trhu s online reklamou. Mimo jiné tam vznikne agentuře povinnost evidovat veškerou komunikaci s klientem a prokazatelně jej poučit o VEŠKERÝCH poplatcích, které dostává v souvislosti s uzavřením obchodu.
Tato konsolidace trhu bude "krutá" protože z trhu velmi rychle "vypreparuje" všechny "vyžírky" kteří účtují vyšší cenu než dodávají přidanou hodnotu.
Pár majitelů takových reklamek asi už nezaplatí hypotéky na své vilky, příjde exekutor a vypere je na ulici.
Člověče uvědomte si, že žijete ve světě, kde platí presumpce viny, že s každý prázdným CD/DVD platíte desátek lůze jako je OSA apod. V tomto světě snad nečekáte, že se nakonec neprosadí tak silná lobby jako je lobby médií a mediálek. To mě bavte dál ;)
Ale vy děláte, jak kdyby to nějakého klienta zajímalo.
Jednou je na stole třeba desetimilionový rozpočet na reklamu a ten se musí utratit stůj co stůj.
Takže mediálka nemusí přinést žádnou hodnotu, bohatě stačí, když ty peníze pomůže všechny utratit.
Jak by firma utratila deset milionů třeba jen na PPC? To by museli inzerovat i na úplně nesouvisející slova! A stejně by to nemuseli stihnout. Co by pak asi dělal marketingový ředitel, kdyby někdo kápl na to, že neutratil všechno?