Ta kniha velmi prehani ... zcela osobne sem zazil, ze na to bohate staci lidi 10. Ta 10ti lida firma mela 2! pracujici, zbytek byl "management" ... a samo, ti dva byli zamestnani neustalym vykazovannim toho, co udelali, schuzovanim, poradami ... a to az tolik, ze nakonec nestihali delat nic jinyho.
U mě ve firmě se na komunikaci používá webové diskusní fórum. Velice snadno se dá sdílet komunikace s ostatními, navíc od sociálních sítí je fórum "moje", takže se mi nikdy nestane, že mi někdo smaže, zablokuje nebo něco jiného udělá s celým webem nebo nějakým z účtů.
Hodně dobře se v tom taky vyhledává - jenom napíšete nějaké téma a najdete třeba nějaký problém starý 2 roky a můžete si přečíst, jak ho řešili kolegové v minulosti a jak to dopadlo :-).
S e-maily mám bohaté zkušenosti třeba z banky nebo nadnárodní telekomunikační firmy. Jenom interní komunikace a různá vnitřní evidence tvořila 30% mojí pracovní doby :-D.
V jedné knize jsem kdysi četl: "Když má útvar více jak 100 zaměstnanců a vede jej šikovný manager, může docílit toho, že nemusí vykonávat žádnou vnější činnost, protože všichni zaměstnanci jsou celou pracovní dobu plně vytíženi interní komunikací a evidencí." :-D.
Nejvtipnější na tom je, že kamarádka, která pracuje ve státní zprávě mi vykládala, že na státních úřadech je to prý naprosto normální a to beze srandy. Což je docela drsné!