Auto má oddělené chlazené a mražené prostory, takže s tím není problém. Naopak to tak budete mít doma v lepším stavu, než to dovozete/donesete sám.
A musím zaklepat - zatím se mi nestalo, že by přivezli něco od "nespokojeného brigádníka co nemá na kapesník". A i těch náhrad/chybějícího zboží je obvykle velmi málo a často je to i očekávatelné (např. zboží z letáku s největší slevou objednané v poslední den akce).
Nakoupili jsme už několikrát, dovezli téměř vše, mají to udělané přehledně, mají relativně dost času, jsou ochotní, byl jsem velmi příjemně překvapen.
Jen je třeba si dát pozor na tzv. náhrady (v modrých igelitkách, uvedené nahoře na faktuře), bývají vždy dražší a nevýhodnější.
Není problém nechat vychladit pivo, zelenina je téměř lepší než když jde člověk osobně (ono se není čemu divit, každý kousek si můžete doma před zaplacením překontrolovat a když se Vám nelíbí tak Vám ho řidič odečte) takže by byli sami proti sobě, kdyby posílali šmejdy, jelikož by se jim to tam hromadilo.
Nedíky, protože se mi opakovaně potvrdilo, ze to velice často reaguje se zpožděním nebo jednoduše nějaká položka vůbec nejede a při porovnání faktury s historií se nestačím divit všem těm takzvaně sporným slevám. Je to takový typický internetový aktivismus. Zadarmo, bez záruky a bojuje to proti nečemu velkému, tak tomu každý slepě věří a vynáší to do nebes.
Jakožto provozovatel serveru TESCOVINY.cz se musím ohradit. Cena v Tesco e-shopu se může ve stejný den pro různé zákazníky lišit podle toho, z kterého místa je jim zboží zaváženo. Cenová historie je přitom vytvářena z cen, zobrazovaných na e-shopu v anonymním režimu, technicky to bohužel jinak nejde. A jinak - já proti Tesco e-shopu rozhodně nebojuji, naopak jsem od samého začátku jeho pravidelným zákazníkem. Ovšem právě proto projekt TESCOVINY.cz vlastně existuje.
Děkuji za pochvalu. Systém má samozřejmě své mouchy, které se projevily až během jeho provozu (už více než půl roku), a také se mi nashromáždilo několik velmi podnětných a konstruktivních připomínek od uživatelů... Díky tomu všemu bude během několika málo týdnů beta nové verze, která bude rychlejší, uživatelsky příjemnější a bude obsahovat pár nových zajímavých funkcí. Držte palce! :-)
mozna ne povinnost, ale nedokazu si predstavit, ze bych si mel opet zvykat na hodiny stravene ve fronte stresovanych lidi nekde u pokladny.
vyskladani krabic temer k lednici jsem si hodne oblibil.
nicmene z nekterych komentaru tady vyplyva ze Tesco by mohlo mit v CR lepsi kvalitu nez jsem zazil tady v PL.
Já nevím, raději používám https://www.letakomat.cz/tesco/ než ten jejich web, často se mi totiž stává, že dané zboží nemají..
Bohužel Tesco je pro mě nejhorší a nejnekvalitnější obchod v ČR. Když jsem v Manchesteru navštívila tamější Tesco nestačila jsem zírat jak je čistý, čerstvé ovoce a zelenina, neoschlé salámy, pěkné maso, čerstvé pečivo, dostatek zboží v akci a držitelé věrnostních karet dostanou nákup do igelitek zdarma!!! Bohužel u nás, aspoň v Ostravě, je to hnus. Proto jezdíme do Globusu.
Podle serveru státní zemědělské a potravinářské inspekce má Tesco opravdu největší podíl nebezpečných potravin za rok 2012, rekordmanem je i v kategorii falšované a na horních pozicích se drží i v kategorii nejakostní. Zajímavé je, že je následováno Albertem a Kauflandem, tedy přesně těmi dvěma obchody, kterým se vedle Tesca již delší čas záměrně vyhýbám. Nejméně hrozně z velkých hráčů na tom je Lidl, Makro a Billa a až pak je Globus, ale co si budeme povídat, ani u těchto čtyřech to není žádná sláva.
v Polsku je online nakupovani uz docela zavedene.
Tesco tady v PL je dle meho nejhorsi online grocery.
nakoupili jsme jednou a jsem rad ze uz nemusime..
nastesti tady je konkurence hodne silna (vyber z nekolika desitek shopu) a pravidelne nakupujem u 2-3 z nich.
docela se hrozim toho az se vratim do Ceska a budu muset nakupovat online v Tescu, i kdyz doufam, ze do te doby taky nejaka konkurence pribude.
Zkušenosti s online tescem nemám, protože této "značce" se již delší čas úspěšně záměrně vyhýbám. Taky představa, že bych se spoléhal na to, jak spokojený s "kvalitou" zboží při jeho výběru bude nějaký ne zrovna dobře zaplacený do rukávu nos si utírající brigádník je pro mě ještě o něco děsivější než samotný výběr zboží přímo na prodejně osobně. Případná možnost nevábné zboží vrátit řidiči můj problém chybějící ingredience do pokrmu zcela jistě nijak nevyřeší. S proměnlivými cenami bych (v počátku projektu, dokud se porodní nedokonalost nedořeší) problém neměl, kdyby se jednalo o obchodníka, kterému mohu důvěřovat. To tesco s mimochodem prý nejvyššími maržemi u nás není ani omylem. Přestože zákazníkem Tesca doufám již nikdy nebudu, bych se rád zeptal, jak je při dopravě řešeno mražené a chlazené zboží? Zda je to odděleno či v jednom pytlíku? Přeci jen tesco dodávka těch nákupů asi poveze více, čas se prodlužuje a pak jsou tu samozřejmě ještě i legislativní podmínky pro přepravu na teplotu citlivého zboží. Ty nemusí řešit spotřebitel, který si to veze ve svém a přímo domů, ale prodejce je řešit musí.
Abych nebyl jen zlý, mám pro TESCO ale i nápad: online reklamace zboží s tím, že nemusím nikam chodit a peníze tesco připíše zpět na účet jen po odeslání stížnosti do formuláře na webu, šlo by to ještě vylepšit featurkou, že právě provedený nákup identifikovaný třeba zákaznickou kartou by se dal ihned do reklamace celý a zákazník by jen odklikal s čím byl spokojený a to by se z reklamace vyjmulo, myslím, že to by byl trhák, který by tesco potřebovalo jako prase drbání. Má úcta.
Co v oficiálním shopu nenajdete - jak se cena doopravdy pohybují http://tescoviny.cz/
Díky provozovateli toho webu za pěkně zpracované informace.
Jak moc nemám rád Tesco jako kamenný obchod, tak tenhle e-shop musím prakticky jen chválit. Zelenina a ovoce lepší než v obchodě, jogurty dostanu ty s nejdelší trvanlivostí,ceny si zkontroluji proti objednávce (+akcím, které v době objednávky ještě neplatily).
I když nic není dokonalé (i mně jednou proklouzla zvadlá zelenina či bych zvolil jinou náhradu), mám při nákupech v kamenných obchodech mnohem víc "ztrát" (špatně namarkované ceny apod.)
Najděte mi obchod, kde nemají napsáno u uzeniny do 24 hodin... i Globus to tak má, prostě pro jistotu. Skladování pod folií, dělají taky prakticky všichni. Takže jste objevil něco, co žádný objev není. Jo jinak, ony ty pulty chladí i po 22hodině, nedodržují žádný noční klid :-D
Já teda Tesco nijak extra nemusím, ale to co píšeš jsou obyčejné kecy a lži.
U nás je to podobné, nicméně pokud ten online v Brně rozjedou, tak si raději objednám trvanlivé věci online, než pro to jezdit a tahat se s tím, on ten čas a cesta taky není zadarmo... Zejména pokud tam funguje to, že si dám den doručení třeba středu a tím pádem se mi naúčtují ceny platné ve středu (v novém letáku).
Ale uzeniny a další věci, co tam nekupuju ani normálně, bych si rozhodně online neobjednal.
Akorát teda klukům co to rozváží nezávidím tu donášku, když tu v půlce města není kde zaparkovat ;-)
Makro hlavně hřeší na to, že je "velkoobchod" a tak tam není možné prakticky uspět s reklamací - shodí to s tím, že po opuštění obchodu za to neručí (chladící řetězec atd.) a protože se neřídí obč. zákoníkem, tak reklamace prakticky neexistuje. Prodávají stejná šméčka jako normální obchody.
Všimli jste si, jak prodávají uzeniny? Prý spotřebovat do 24 hodin od nakrájení... A byli jste někdy v Tesco po 22 hodině? Pokud projdete kolem pultů s uzeninami, tak uvidíte nakrájené salámy pod PE fólií, které navíc nejsou v uzavřeném mrazáku. V létě je tak teplota uskladnění pod fólií podobná té, která je v celém obchodě...
Dotaz: A vy byste si něco takového koupili stylem "zajíce v pytli?"
Ty stejné salámy se pak prodávají následující den jako čerstvé.
Kdyby chtěl někdo snad -polemizovat-, může se přesvědčit sám.....
citát z jazykového koutku: "...Příkladem může být slovo standardní (ustálený, obvyklý, běžný). Vysloví-li někdo standartní, pak se jedná o nonsens, jelikož takové slovo není v žádném slovníku. Mohlo by mít význam vlajkový, kdyby ovšem vůbec existovalo, neboť standarta je vlajka (vojenský, či jinak státně reprezentativní prapor)."
Jo, Tesco je kreativní... Minulý týden tam otec kupoval zboží (nějaké maso). V letáku byla původní cena 70,90 Kč, akční cena 55,90 Kč. Na obalu byla cena 71,90 Kč a markováno 84,90 Kč. Bohužel už je dlouho v důchodu a špatně vidí, leč je tak trochu Evžen Huml :-), takže si toho všiml doma a uhádal aspoň těch 71,90 Kč, co bylo na balíčku.
V Tescu bych se tedy on-line nakupovat skoro bál.
Svého času jsme v Tescu hodně nakupovali, protože je nejblíže, nicméně poté, co koupilo Carrefour a následně, šla jeho úroveň prudce dolů. Takže nakupovat tam nechodíme několik let, občas jen nakouknout a nic pořád to není moc (a to nemluvím o malých prodejnách, na kterou jsme narazili v létě). Už dávno ale raději jezdíme přes celé město do Globusu.
Rady p. managerovi:
- "V cenách mohou být určité pohyby." - po objednání nemohou, jinak je to švindl.
- nechte si na webu opravit "standartní" na "standardní"