Vlákno názorů k článku Jan Vetyška: Jsme na straně zákazníků, ale pracujeme pro obchodníky od Krakonoš - Predne to hlavne zivi samotne apekace, nemusi nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2012 16:22

    Krakonoš (neregistrovaný)

    Predne to hlavne zivi samotne apekace, nemusi nic vyrabet, zijou z podstaty, jako poradenske firmy, jednou maji know how, tak ho zdimaji co to jde. Ja jako kupujici si dam veci do srovnavace, at mam vubec predstavu, co to tak muze od do stat, protoze casto mam za neco chut dat petikilo a potom zjistim, ze v pohode se to da sehnat i za 300. Taky se podivam ven, co to stoji na zahranicnych eshopech. A potom si vyjedu vyhody a nevyhody. Taky prodavam na Aukru. Tam je to plne podvodniku, dropshippistu, prodejcu falzifikatu. Ja prodavam veci, ktere fyzicky vlastnim, kazda mi projde pred zabalenimi rukama. Konkurenci taky nemam rad, ceny jdou razem i o polovinu dolu, kdyz 10 lidi zacne prodavat to same,nekdy se potom zbytku zasob zbavuju za naklady, ted davam neco od koruny, pac to po par kusech zacalo byt proste neprodejny. Jako konkurencni vyhodu se snazim pouzivat samozrejme veci, tj naklady na dopravu jenom ve vysi cisteho postoveho a balneho, tj 36 a 70 kc a ne 50 a 100, jak to delaji jiny, na postu se sypu kazdy den, protoze lidi chteji veci hned, je nadherne cist rozplyvani se zakaznika v komentari, kdyz vecer koupi a na druhy den dopoledne to ma doma. To mu zadny dropshippista nezabezpeci a ani velkoprodejce, ktery ma toho tolik, ze na postu chodi jenom jednou tydne. Idealni stav je vyjednat si takovou cenu v Cine, ze se to lidem nevyplati objednat na primo kvuli o par kacek levnejsi cene, ale potom cekat 2-3 tydny na nepojistenou zasilku, ktera se rada na celnici rozkrade, pac lidi na poste 120 maji nizke platy a pracuji v prisernych socialistickych podminkach. Nekdy prodavam zbozi pri osobnim odberu levneji, jako kdyz by si ho koupili na netu, kde stoji 11 dolaru, ale u mne jenom 170 korun. On ho ma levneji a ja na tom taky porad neco mam, protoze jsem koupil hodne kusu a dostal dobrou cenu. Kdyz vidim konkurenci, co da na zbozi 300 procent, tak maj smulu, oni to nabizi za 399, ja o 150 kacek niz a muzou se vztekat, ze uz nic neprodaji. A zakaznici taky maji radi, kdyz dostanou na sve emaily odpovedi do 30 minut az do hodiny. Maji pocit, ze prodejce je jenom ve vedlejsich dverich. Kdyz neodpovi 2 dny, tak maji pocit, ze eshop je mrtvy, nefunkcni, problemovy, neduveryhodny.

  • 11. 7. 2012 4:15

    tamtam (neregistrovaný)

    "ze se to lidem nevyplati objednat na primo kvuli o par kacek levnejsi cene, ale potom cekat 2-3 tydny na nepojistenou zasilku,",

    Pekný pokus, ak by neexistoval PayPal Resolution Center, všakže?
    Pointa vášho biznisu je v neznalosti angličtiny, vďaka čomu neidú na ebay.com a vďaka čomu zarábajú priekupníci na aukro.

  • 13. 7. 2012 17:56

    Krakonoš (neregistrovaný)

    Ostrileny kupujici, ktery ma casu dost, si samozrejme veci koupi pres Ebay a ceka a PayPal je nekompromisne na strane kupujicich. Je prekupnik a prekupnik. Jeden dela dropshipping, je drazsi nez koupie naprimo na ebay a druhy ma vse skladem a je schopen dodat do druheho dne. Ano, hodne lidi anglicky poradne neumi, boji se, nebo nemaji kartu na placeni po internetu atd. Je to volba zakaznika.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).