Ano, je to problem providera, ale zejmena je to problem, ktery zpusobily samy televize. Radiokomunikacim plati stamiliony za sireni kanalu "zdarma" a od satelitnich operatoru pozaduji poplatky misto toho aby divakum svuj program plny reklam nabizely taky zdarma za zlomek ceny co plati Radiokomunikacim. Davat tohle vsechno za vinu Skylinku je hloupost.
Např. u karet Výměna tomu tak bylo, protože Skylink zaplatil výrobu, distribuci, něco prodejcům a neměl z toho nic, když celou zaplacenou částku pak klientům vrátil do kreditu. Nicméně u samotné karty zdaleka nejde jenom o výrobní hodnotu, ale hlavně o poplatky majiteli kódovacího systému a samozřejmě i provize prodejcům, takže plácáš o věcech, o kterých absolutně nic nevíš.
Tak to jsem rád, že jenom plácám, dopusud jsem si myslel, asi jako spousta dalších pitomců, že těch cca 7,5 tis. za dvě plast. kartičky a jejich následné výměny jsem nesmyslně nasypal do jejich kapsy. Teď už si to nemyslím, ted'už to bude v pohodě, ted' už jenom nějaké to pětikilečko za případnou další výměnu a pětikilečko za další případnou aktivaci a k tomu drobný měšíční servisní poplatek, tedy nejlíp zrovna poplatky dva za dva regiony
Kdysis ty plastove karticky koupil? Pred 10 a vic lety? Vis ty vubec za jak dlouho by tech 7,5 tisice udrzelo ty karty nazivu kdyz zapocitas poplatky na pronajem kapacity, mesicni poplatky televizim za kazdou aktivni kartu (ano i tem, co vysilaji reklamu), licenci za kryptovani a dalsi nutnosti?
"Naši zákazníci si stěžovali, že když chtějí sledovat české i slovenské programy, jsou nuceni kupovat si dvě karty, platit dvakrát registrační poplatek a obviňovali nás z obstrukcí a ziskuchtivosti."
přeloženo:
Odběr nových nehorázně předražených přístupových karet klesl na minimum, zkončil milionový vývar, tak je potřeba vymyslet nějakou jinou pras.rnu, třeba že tímto opatřením získáme více oveček co by rády oba regiony a pěkně jim ten servisní poplatek za spravu jedne karty zúčtujeme 2x