Vlákno názorů k článku Jaromír Řánek (Alza.cz): Objednávka vyzvednutá na pobočce nás stojí 94 korun od jerronymo01 - jak ctu vsechny ty prispevky tak 80% je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2012 21:25

    jerronymo01 (neregistrovaný)

    jak ctu vsechny ty prispevky tak 80% je od lidi co vylozene chapou system obchodovani a ze z kazda spatna zkusenost pomaha spolecnosti k lepsim a lepsim vysledkum (pokud ovsem o to stoji) a vetsi spokojenosti zakazniku.
    zarazi me vsak komentare:
    maji toho zelenoho pandulaka = proto u nich nikdy nenakupuji
    - letaky od Lidlu a Penny mi taky vadi ve schrance ale zajdu si k nim na nakup
    reklamace u alzy = bolehlav
    - preci prodejce nemuze zajistit aby x tisic polozek ktere prodava bylo bezvadnych. porouchat se muze cokoliv a z osobni zkusenosti zrovna v alze k tomu pristupuji tak aby toho cloveka co nejvic uspokojili. je to prodejce = sprostredkovatel, nikoliv servis ktery se specializuje uplne na cely svuj sortiment.

    Blaboly typu nemuzu si to osahat. ten clovek co to pise snad nemuze mit ani obcanku. kdyby on mel mit svuj kram a vystavit desetitisice polozek k "osahani" tak bych chtel videt tu cenu. naklady na zamestnance prostory a dalsi reziji nejsou zrovna male.

    spousta prodejcu se snazi ze zakazniku vyzdimat ve svuj prospech maximum, alza za cenu snizovani svych zisku se snazi priblizit zakaznikum a nabidnout to co jini nemaji.

    alzu znam cca 5 let kde utracim vetsinu svych penez ale v porovnani s nejvetsi konkurenci czc a mironetem u me vede.

  • 26. 9. 2012 21:44

    x (neregistrovaný)

    Pred par lety se daly reklamace v alze vyresit jedine tak, ze dotycnemu bylo treba "jemne" naznacit, ze bud tu reklamaci vyresi, nebo uz nebude resit nikdy nic.

    A o snizovani zisku ... lol ... alza mozna v soucasnoti poskytne nadstandardni sluzbu, ale taky prevazne za nadstandardni cenu.

    Alzu znam 18 let

  • 26. 9. 2012 21:57

    jerronymo01 (neregistrovaný)

    to je opravdu asi vec zkusenosti 18let je neco jineho nez 5 :) jedna se o veci pro moji osobni potrebu nejsou to stovky tisic tam utracenych ale jak rikam osobne s reklamacemi jsem zadne vetsi problemy nemel, je to mozna dost o tom co clovek kupuje za zbozi. pokud to jsou verejne zname vyrobky tak u tech problem nemam. jsou tam urcite "no-name" znacky ale ty by preci neprodavali kdyby po nich nebyla poptavka.

  • 27. 9. 2012 9:46

    Pavel (R)

    maji toho zelenoho pandulaka = proto u nich nikdy nenakupuji

    No a co je špatně? Pokud mám e-shopy, které mají +/- stejnou cenu a podmínky, vyberu si ten, který mi vadí míň. Osobně v Alze taky nenakupuju a právě kvůli zelenému pajďulákovi, který mne ruší (ba přímo kaká) když u snídaně koukám na ČT24.

  • 28. 9. 2012 0:41

    jjj (neregistrovaný)

    asi tak, na alze mi vadí i několik dalších věcí, ale až do doby zeleného kripla jsem tam občas nakupoval.. tento měsíc jsem dvakrát skončil na stránkách alzy a v obou případech si nakonec zboží vyhledal jinde a to jen a pouze z důvodů zelené zrůdy

  • 30. 9. 2012 19:19

    ppp (neregistrovaný)

    Tak tak.
    Kolik baráků všude možně hyzdí reklamy s tím zeleným blbem, je toho plné metro... Ne, fakt nemusim. Když firma (nebo jí najatá agentura, to je v tomhle případě jedno) ztratí soudnost...

    Že to jeden diskutující nechápe nebo se kvůli tomu dokonce čílí, to je spíš veselé. :-) Měl bych se kvůli němu snad překonávat? :-))) A třeba je nakonec placený Alzou, oddělením "bottom lines"... :-) Mnohé firmy (třeba Vodafon to dělá už dávno) dnes zaměstnávají lidi, kteří zlepšují jejich obraz dokonce i v takovýchto diskusích, kde se vydávají za "nezávilsé".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).