Ja jsem si to vlakno precetl cele.
Jeho vec se zarucakem jste svym pristupem nevyresil :) Oproti reseni na 20 sekund stavite reseni, ktere bude trvat nekolik dni, zamestna nekolik lidi, postu a bude stat penize, to je fakt neproblemove reseni :) A co kdyz se zarucak nevrati jste take nevyresil.
Pisete stylem, ze se ma zakaznik prizpusobovat obchodum, i kdyz je obchod stavi do zjevne nevyhodne situace, gratuluji vas pristup je ten nejlepsi :)
On jen napsal svoji zkusenost a proc tam priste nenakoupi. Myslim, ze jste z nej na zacatku chtel udelat hlupaka, naco jako ze potrebuje zarucak a ze nevi, ze staci prodejni doklad. Kdyz vam dal argument, zkousel jste to nejak okecat, ale schudne reseni jste nenasel. Takze puvodni tema se opustilo a preslo to do osobni roviny :)
Ano zpusobil jsem problemy firme alza tim, ze jsem chtel pri koupi na prilozeny zarucni list vyplnit jejich firmu a razitko, coz by zabralo par vterin. Pokud firma chce, muze si to dat jako neprekonatelny problem a neochotu do svych podminek a povesit nekam na web. Podle me je to malickost, ktera sla vyresit na miste a neni to zpusobovani problemu
Nezpusobi naopak firma alza me problemy tim, ze jim budu muset dodatecne a na svoje naklady posilat zarucak pro dodatecne potvrzeni? Poskytne mi alza nejake zaruky, ze mi to pak poslou zpet a ze se jim to nekde neztrati? A pokud ano bude firme stacit rict, hele stratil se nekde u vas zarucak, poslete novy? Nejde to vyresit za nekolik sekund na miste? Neni tohle prave ono vase popisovave "cechackovstvi", ale naopak ze strany firmy alza?
Pracuju po svete a take v mezinarodnich tymech, potizista rozhodne nejsem :) Za hranicemi by se chovali uplne jinak. V nekterych zemich bohuzel plati, ze zakaznik musi pouze cekat a platit.
Prodejní doklad si kdykoli můžete (a jakkoli hluboko do historie) stáhnout přímo z webu alzasoftu a vytisknout. Je identický s tím, co jste dostal.
U věcí, které mají sériové číslo, ten doklad ani nepotřebujete. Přímo na webu alzy zadáte seriové číslo produktu, a dostatnete připravený reklamační tiket.
Jen tak je najatý agent Alzy...
Jak nám to ten někdejší AlZaSoft neslavně dopadá...
Nechtěl bych ho odsuzovat po všech stránkách, to ne. Snaží se, myslím, že měl první platební automaty, na rozdíl od jiné konkurence umožňoval i internetové objednání "bez registrace"... Ale ta přiblblá (no, spíš fakt úplně blbá) reklama, zářivé ceny bez DPH a i ten přístup k zákazníkovi se záručním listem mu to velmi, velmi kazí.
To, že začali prodávat také topinkovače a parfémy mě také v nadšení neuvádí. Nemám totiž pocit, že bych kvůli tomu u nich nakoupil počítače levněji, naopak to na mě působí jako "nenažranost" v honbě za dalšími zisky.
Tak, tady máš, Alzo, odezvu. :-)
Asi tak... Tohle je totiž učebnicová ukázka toho, jak je to s ochranou zákazníků dvojsečné - jo, je to krásné, že je 14 dní na vrácení z eshopu, jo, je ještě krásnější, když se nálezem nejvyššího soudu ustanoví, že k definici eshopu stačí, že to je online objednáno i když je pak vyzvednutí osobní.
Vše krásné, pak se ale nedivte, že prodejce třeba odmítne po pár zkušenostech s vracením potvrdit záručák hned při odběru poměrně nekompromisně :-(
V podstatě mi to přijde docela smutné, připadá mi, že zákony zvyšující ochranu spotřebitele vedou spíše k tomu, že se kvalitní obchody zhoršují -proč by se taky snažily, když (aspoň teoreticky) musí poskytnout řadu služeb úplně každý a zákazníci jdou z velké části stejně jen po nejnižší ceně?
V US je toto reseno jinou cestou - zakon sice prakticky zadne podminky nema, ale v pripade, ze se najde byt drobnost, ktera nekde trebas neni napsana, tak muze zakaznik prodejce (potazmo vyrobce) zalovat jmenem vsech (i jen potencielne) poskozenych a to klidne o miliardy.
Tudiz je v zajmu kazdeho prodejce zakaznika nenasrat.
Jinak Alze nic nebrani zbozi na miste rozbalit a predvest - pak se zbavi tech 14ti dnu. Ale ciste soukrome si dovolim odhadnout, ze to by bylo minimalne o rad, spis o dva, drazsi.
ach jo. To že jste problémista , který prostě jenom dělá problémy, a není schopen si na stránkách alzy příslušné info najít, není problém alzy, ale váš.
Viz jejich FAQ, otázka na téma reklamace a nepotvrzený záručák:
Protože Vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí. A pokud by jej od Vás v krajním případě autorizovaný servis vyžadoval, stačí originální nepotvrzený záruční list doručit s číslem nákupního dokladu na naše reklamační oddělení, kde jej technici vyplní a odešlou zpět na Vaši adresu
Typický čecháček - problémy hledáte všude jinde, jen ne u sebe. zamyslete se nad sebou. nechtěl bych s vámi na čemkoli spolupracovat.
Chtel jsem si koupit zbozi a pri tom potvrdit i zarucak, nic vic, nic min. Duvody proc to chci snad nemusim alze zduvodnovat. Slusne jsem pozadal, neslusne jsem byl odbyt za ukon na par vterin. Firma mi nevyhovela, pokud priste nechteji moje penize je to jejich volba, utratim je jinde.
Nakupuju bez registrace, nejake featurky alzy, ktere zrovna ted nabizi a zitra treba ne, me nezajimaji a nehodlam je studovat a zit firmou alza, protoze jsem si jen prisel jako zakaznik neco koupit. Mam se drbat levou rukou za pravym uchem jen kvuli tomu, ze mi nekdo nebyl ochotny za 20 sekund vyplnit zrucni list? Dekuji nechci, jsem tu naposledy.