Má zkušenost je taková, že se objeví dobrá věc a začne fungovat ke spokojenosti uživatelů (mám na mysli diskuse, rady, výměny zkušeností apod.), dokud se do ní nevloží komerce.
Jméno webu hobby.cz se mi zdalo docela zajímavé, ovšem titulky "Jak stříhat kočičí drápky" nebo "Roman Vojtek staví své vlastní jezírko", "Tetování versus čip – vyberte pro svého psa správně" mě během snad pěti vteřin odradily natolik, že se tam asi nikdy nevrátím.
No a není to náhodou tak ,že pokud se ten web definoval domácí mazlíčky jako hobby téma, tak tam logicky patří informace o tom, jak kočce stříhat drápy? A s tím Vojtkem - ve videu se říká, že si dům navrhoval a z větší části i realizoval sám. Takže jeho jezírko (návod pro hobby bastlery) tam přeci patří taky ne? Ta komerce mi z toho až tak moc nekouká ...