jako naprosto nepřehledný a mizerně dokumentovaný moloch (tou mizernou dokumentací myslím to, že k některým třídám sice máte desítky, i více než sto, stran dokumentace, ale nedozvíte se z nich 1. jakou syntaxí se volají, 2. jaké parametry volání jsou přípustné 3. jakou mají tyto parametry implicitní hodnotu, když je při volání nezadáme). Za těchto okolností jsou chyby více-méně logická věc a jejich odstranění je nemožné.
Asi nejrozumnější by bylo vrátit se někam k verzi 5 a vyšší verze zgruntu programovat znova.
Vzpomínám na "vtipnou" epizodu, kterak Symantec předělal centrální správu svého enterprise produktu Symantec Endpoint Protection z MMC snap-inu na "multiplatformní" moloch v prohlížeči, s Tomcatem a Javou. Nejen, že to na Linuxu samozřejmě stále neběželo, ale rázem to neběželo ani na Windows, ani dva service packy a desítky menších aktualizací tomu nepomohly. Z aplikace, kterou zvládl kdejaký obstarožní server v kumbálu se stalo monstrum, kterému nestačil quadcore s 8GB paměti. A na fóru technické podpory mazali a banovali rozzuřené zákazníky.
Podobně "kvalitní" je "výtečná" aplikace na správu serverů od Fujitsu (ServerView Operations Manager). JRE7 začali podporovat "již" někdy v listopadu 2012, a první následující aktualizace na Javy na verzi 7 Update 10 to opět rozbila, dodnes neopraveno. Na 8jádrovém procesoru se ten jejich výtečný produkt postavený na JBoss serveru spouští asi pět minut.
Vynikající technologie. :-)))
Ta firma nikdy nemela kapacity ani vizionare na tak komplexni technologii. Proto uz se nasli taci, kteri se to alespon snazi povysit na neco coby odpovidalo dnesni dobe http://www.zdrojak.cz/zpravicky/kotlin-java-alternativa-od-jetbrains/
Jinak ještě vtipná epizodka, jak "funguje" opravování známých chyb u Oraclu. :-)))
The bug you are referring is in state accepted indeed. There are no plans right now to fix it. Of course, if a contract customer requests a fix, then it will be fixed. Otherwise it might take quite some time until a fix becomes available.
U MySQL, které tato firma také usilovně likviduje, pro změnu bugy před neplatícími zákazníky rovnou utajují.