Na facebooku mám asi 300 přátel (spolužáků, lidí co znám z dětství a podobně), ale nemám si s nimi co říct... Většina z nich tam píše infantilní věci o tom kdy se zrovna šli vysrat a postují videa Justina Biebera... Když na facebooku něco sdílím, tak se mi většinou nedostane odpovědi... Jednou jsem sdílel na facebooku svůj článek z jistého webu a dostalo se mi odpovědi "a co my s tím?". Zatímco na G+ můžu vždycky očekávat spoustu názorů a to nemám v kruzích ani polovinu co na FB...
Z toho je jasně vidět jak na tom jednotlivé sítě jsou - ano na facebooku lidi sedí 7 hodin denně - ale to neukazuje jeho úspěšnost - spíš to, že lidi tam hrají famville a podobné šílenosti... Takže pro mě je facebook už dávno mrtvý a mám jej jen proto, protože musím - když se chci spojit s někým, kdo nemá ICQ/jabber ani G+...
na g+ jsme byl jednou, mam tam jedineho cloveka, dal to nema smysl rozvadet. Na FB mam vetsinu spoluzaku, kamarady a kolegy. Na FB chodim parkrat tydne, vim co tam muzu ocekavat a toto mi staci. Chodit na dve mista mi nedava smysl a nemyslim, ze se neco zmeni. Zvlast kdyz Apple uvede iOS6 s integraci FB, to bude ficak co google pekne provetra.
Proč opět to nepochopitelné srovnání s Facebookem? On je sice větší a má více aktivních uživatelů. Ale to je jeho problém, on nemá nic jiného. FB se jen křečovitě snaží udržet uživatele, které již má, a snaží se přijít na to, jak využít to kvantum uživatelů (a hlavně dat). Viděli jste pro vás relevantní reklamu (a českou) na FB? Já za 4 roky užívání cca 1. Reklama Googlu mě zaujala od začátku roku několikrát.
Vždyť i HP mě mnohem vyšší tržby než Apple, ale to nebraní Apple aby měl dvoj- nebo dokonce trojnásobně vyšší zisk. Dívat se na úspěšnost sociální sítě jen prizmatem velikosti je podle mého zavádějící. On totiž přítomnost uživatele a účel sociální sítě jsou dvě odlišné věci.