Vlákno názorů k článku Je Google Plus mrtev? od medved2 - "lepsi a horsi pouzivani neexistuje" - tak to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2012 10:22

    medved2 (neregistrovaný)

    "lepsi a horsi pouzivani neexistuje" - tak to pro tebe musi byt facebook naprostym rajem...

    Nevyhoda G+ (maly pocet uzivatelu oproti FB) je soucasne i jeho vyhodou. Kde jsou masy, tam je spousta vyssi procento balastu (obsahu o nicem, obsahu, ktery cloveka nezajima). Na G+ masy (zatim...) nejsou, takze je tam vice zajimavych prispevku.

  • 12. 6. 2012 11:40

    lol (neregistrovaný)

    nemate pravdu, jak sem psal vyse. zkousel sem cca 15-20 lidi (nikoho navic, zadni kamaradi, rodina atd.) kteri postuji na obou sitich stejne prispevky mit ve friendlistech a sledovat je. po 2 mesicich jsem fake ucet na fb zavrel protoze se diskuse nedali cist jaka to byla zumpa. na g+ clovek naopak najde uzitecny feedback. takze za me at si pekne fb drzi svoje hovadka a ty aspon daji g+ pokoj.

  • 12. 6. 2012 13:40

    medved2 (neregistrovaný)

    To mám samozřejmě taky. Já si taky nestěžuju, že je tam plno toho či onoho - snažím se filtrovat (skrývat) zprávy aplikací, co mě nezajímají, když je někdo zjevně mimo moje zájmové spektrum, tak ho odstraním z přátel,...

    Myslím ale, že platí, že na FB je vyšší šance na zamoření balastem než na G+.

  • 12. 6. 2012 22:31

    lol (neregistrovaný)

    mozna ze vam proslo rukama xy uzivatelu, ale cist a chapat psany text neumite doted. ja nepsal o okruhu mych 20 znamych, ale o "follow" 20 proflaknutych lidi jako je ff, kassem, cizek, fday .... a tech sr*cek v komentech pod jejich prispevky na fb byl des bes. oproti tomu na g+ se clovek i neco navic dozvedel.
    nezajima me socialni sit z pohledu abych vedel komu nasrala kocka do kvetinace, nebo zda se dvema blbkam sesynchronizoval menzes. tento jak vy rikate generovany obsah uzivatelu mne absolutne nezajima a tak rad zustanu u g+ protoze nemam potrebu sdelovat vsem kolem jakou jsem mel dnes stolici a co zrovinka papinkam natoz takovy "hodnotny" obsah jeste cist a travit tam 7h tydne!!!

  • 12. 6. 2012 15:51

    tomicek (neregistrovaný)

    samozrejme mam pravdu. ja se na to divam pohledem cloveka ktery vice nez 12 let provozoval komunitni servery a online hry, proslo mi pod rukama statisice uzivatelu. Vy se na to divate na vzorku tech 20 lidi jak pisete. Ja nehodnotim zda Google + ma lepsi nebo horsi funkce nez FB. Ja rikam to ze Google+ ma naprosto nedostatecnou navstevnost = ma velmi malo generovaneho obsahu. To je stezejni pro to zda socialni sit prezije nebo ne - pokud tam nechodi vsichni nebo pokud mozno vetsina a neni to specializovana sit tak neprezije, nebo preziva. Hodne to napr. vidite u tech minut stravenych na serveru jednim uzivatelem - prumerna delka by mela byt nekde kolem 20 minut (do toho se pocitaji i jednorazove exity) . Komunitni server kde prumerny uzivatel travi 3-4 minuty jako by neexistoval. Tohle je asi na hodiny vysvetlovani ale nemuzete to brat jen subjektivne stylem "ja a mych 20 lidi v okoli neco delame = dela to tak cely trh"

  • 12. 6. 2012 15:53

    tomicek (neregistrovaný)

    tohle plati mozna tak u nejakeho tematickeho casopisu - ne u socialni komunitni site. Tam jednoznacne plati vice lidi = vice obsahu = vetsi vyber obsahu = opet vice lidi a tak dokola - efekt snehove koule. A piste si ze Google + mel byt masovy server, ne komorni. Pocet zajimavych prispevku je primo umerny poctem vkladatelu prispevku...

  • 13. 6. 2012 11:10

    tomasek (neregistrovaný)

    to vam nikdo nebere - pokud ale Google + nebude mit vysledky a on je zatim nema, hrozi vam to ze to Google vypne a vyzkousi znovu s jinym pokusem o socialni sit (mimochodem uz 4 pokusem). Tj. ja cist umim vyborne ale vy naopak nectete co ja pisu. Pokud mate hodne kvalitnich prispevovatelu na Google + tak vam je preju ale o tom jsem vubec nepsal. Google + zatim ale globalni uspech proste nema . Souhlasim s autorem clanku i s duvody proc tomu tak neni a asi uz ani nebude.

  • 12. 6. 2012 12:50

    VfB (neregistrovaný)

    vy asi máte jiný FB než já, já mám na FB možnost si vybrat koho, chci mít v přátelích .)

  • 12. 6. 2012 9:26

    tomicek (neregistrovaný)

    Libi se mi jak se hned ozvali priznivci Google + . BOhuzel ale v tomto pripade nemaji naprosto pravdu, Google + je minena jako socialni sit - to je primarni ucel proc to cele Google provozuje. Jako socialni sit ma momentalne naprosto tragicke vysledky. Souhlasim s tim ze jeden uzivatel "stiha" pouze jednu socialni sit a to nekteri jeste velmi pasivne. Uzivatele si zatim vybrali Facebook, stejne tak ale tvrdim ze za rok dva muze prijit kdokoli novy a ten Facebook prejede. Je to dost o tom ze socialni site jsou tzv. modni weby, tj. maji rychly nastup a kdyz si kazdy mysli ze jsou neznicitelni tak stejne tak rychle odezni a misto toho nastupuje nova znacka. Prikladem venku je Myspace.com, kdysi naprosty dominant nyni uplne vypnuli ambice na socialni sit a predelali koncept. Prikladem v CR budiz Libimseti.cz, nyni stredne velky server, kdysi hegemon socialnich siti v CR.
    Nesmysl je take tvrdit to ze nekde delaji lide neco sofistikovaneho (google+), nekde neco necisteho (facebook a jeho hrani her a plkani o blbostech). Bud tu socialni sit pouzivame nebo nepouzivame - lepsi a horsi pouzivani neexistuje. To byste museli odsoudit i Twitter coz jsou z 99% naproste kratke plky o nicem.
    Co se tyce Facebooku, myslim ze odezni a to z toho duvodu ze prestane generovat obsah a nakonec ho prevalcuje nejaka vznikla novinka - Google+ to ale v soucastne podobe urcite nebude. Pokud si kazdy z vas vezme kolik ma pratel, kolik z tech pratel generovalo obsah kvuli kteremu na FB chodite a kolik ho generuje dnes tak zjistite ze se to velmi snizuje. Jakmile to pujde pod nejakou kritickou mez prestanete sami na FB chodit protoze tam nebude co cist...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).